Nieuw Zeeland vanaf December!

Hiiiiiiiiiii,

ik ben Annemiek, 22, woon bij Leiden, en kom in December aan in Auckland. Over twee weken vertek ik naar Zuid Afrika om 3 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen met apen en hierna vlieg ik dus door naar NZ! Ik heb net een jaar in Australie gewoont en was in 2011 ook 3 maanden in Australie en Zuider eiland van NZ. :slight_smile:

Mijn “plan”: Ik wil eerst gewoon relax rondreizen voor een maand incl. oud&nieuw en in het nieuwe jaar opzoek gaan naar een baan om te sparen vor m’n vervolg reis! Dus aan iedereen die in December aankomt in Auckland: Let me know, stuur me een bericht & het lijkt me super leuk om mensen te ontmoeten!

:dag:

Hai,

Telt eind november ook? Dan heb ik ook mijn WHV. Mijn plan is min of meer hetzelfde. Eerst ff genieten dan werk zoeken. Waar ga je heen in za? Ik zit nu voor drie maanden in de buurt van johannesburg.

René

Via Wereldwijzer app

Hi Rene,

Ik zal in de buurt van Tzaneen zijn, uurtje of 2 ten westen van Kruger. :slight_smile:
heb je al een ticket naar NZ vast staan?

Hoi Annemiek en Rene, ik ga of in november of in januari 5 weken rondreizen in Nieuw Zeeland. ik heb nog geen ticket en moet eigenlijk alles nog plannen. Wil daarvoor of daarna nog naar Azie en mogelijk oud ennieuw vieren in Sidney. Wil zo veel maar eerst eens plannen.

Ja mijn ticket staat vast. Ik vlieg op 25 nov. Alleen mijn terug ticket moet ik nog regelen. Heb jij je ticket al?

Ik verblijf in ZA in Magaliesburg, de bedoeling is dat ik wat jongeren wegwijs maak in meubelmaken/ houtbewerking.

Sent from my LG-P760 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik vlieg 7 December en kom 9 December aan in Auckland. :slight_smile:
zal rond November accommodatie voor de eerste paar nachten regelen… Eerst naar Afrika en me volledig daar op richten!

Hoi Annemiek!

Wat toevallig, ik woon ook in omgeving Leiden! Ik kom op 7 januari aan in Nieuw-Zeeland om vervolgens twee maanden te reizen. Wellicht dat we elkaar een keer ergens kunnen meeten.

Groetjes en veel plezier in Zuid-Afrika,

Pien

Hoi Anniek,

ik zal vanaf Januari/ Februari in nieuw zeeland zijn, mijn plan is er een tijd te blijven te werken en misscchien ook een auto te kopen.

Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten ?!

groetjes