Januari 2013 nieuw Zeeland..wie o wie?!?!

Hoi!
Ik vertrek 8 januari naar nieuw Zeeland en land in Auckland.
Graag wil ik een auto/camper huren of eventueel kopen om zo het land door te reizen. Dit zou het mooiste zijn als ik dit samen met iemand zou kunnen doen.
Zijn er mensen die in deze periode ook naar nieuw Zeeland gaan en mee willen reizen, laat het me dan even weten. Of gewoon keer gezellig ergens wat drinken…is ook altijd leuk!

Groetjes Jacqueline(26jr)

Hallo!!

Super om te horen!! Hopelijk kunnen we samen reizen.
Ik zit op het moment nog in Australie, waarschijnlijk vertrek ik ook rond die datum naar NZ!
Kom 5 januari in Sydney aan, daar naar the Blue Mountains en de belangrijkste dingen zien.
Daarna naar NZ!

Hoelang wil je daar reizen? En wat wil je allemaal zien? Heb zelf ongeveer 3 / 4 weken de tijd, daarna vlieg ik weer terug naar NL.

Zelf ben ik 24 jaar, zit vanaf oktober al in Aussie. Hoop dat we er samen een leuke tijd in NZ van kunnen maken!!
Heb je facebook?! Praat miss wat makkelijker. En waar zit je nu?! Nog in NL?!

Groetjes Marian

Hoi!!
Bedankt voor je reactie leuk!!! Ik heb wel facebook. Jacqueline wiggers uit borne. Voeg me maar toe praten we daar verder!!
Groetjes

Hallo!!

Super hahaha!!
Heb ffkes n vraagje… Kan er 2 vinden op facebook via mn telefoon… Welke profiel foto heb je?! :slight_smile: ik ben Marian Bouts… Hopelijk tot snel… Heb deze week nog internet… :slight_smile:

Groetjes Marian