ik neus al een tijdje op dit forum rond en heb ook al eerder een oproep geplaatst (toen ietsie aan de vroege kant ;)) maar probeer het nog maar een keer…
zijn er nog mensen, die net als mij, van plan zijn om naar nieuw zeeland toe te gaan in septemer of rond sept-nov in nieuw zeeland zijn? zie hier alleen maar oproepen voor australie en krijg zo’n gevoel dak straks als enige in het kiwi land rondloop haha!
ik vertrek 9 september naar auckland en dan wil ik meteen naar beneden gaan dus rotorua - tangorio np en dan met de boot naar het zuiderleiland.
daar marlborough sounds, abel tasman great walk, fiordland np, queenstown, christchurch met tranzalpine express naar greyhound en dan waarschijnlijk terug vliegen naar auckland.
dan bay of islands, cape reinga, en coromandel…
ben niet van plan een heel reisschema op te stellen, sta voor alles open want je weet nooit wat je daar tegenkomt en waar je terecht komt…
wil overnachten in hostels, alles zo goedkoop mogelijk houden (als dat kan) en zoveel mogelijk van nieuw zeeland gaan zien :)!
lijkt het je wat om samen te beginnen aan een reis, samen te vliegen of een deel samen te reizen laat het me weten.
Ik ben momenteel aan het plannen om in september 2010 naar Nieuw Zeeland te gaan, ik heb nog niet geboekt, maar ik wil 12 weken naar Auckland voor een cursus Engels. Ik zou het wel fijn vinden om samen te vliegen, ik zou eventueel kunnen boeken voor 9 september. Ik ben 21 jaar.
Laat me maar wat weten!
lijkt me leuk om samen te vliegen!! >>> anders zo’n lange rit alleen haha!!
mijn schema ziet er zo uit:
vertrek op 9 september om 20.55 naar kuala lumpur, daar een stop van 6 uren en dan verder naar auckland. heb deze vlucht gekozen omdat dit veel goedkoper was dan bijvoorbeel singapore airlines (dan stop van 2 uurtjes).
en als we wel samen vliegen, heb je dan enig idee hoe dit gaat met stoelen ed? volgens mij heb ik nog geen stoelnummer toegewezen gekregen maar niet zoveel verstand van dus…
Als jullie samen gaan vliegen, dan kun je kijken of je via Singapore Airlines via de website al een stoel kunt reserveren. Vaak kan dit al heel vroeg van ter voren.
Het handigst is dat je even telefonisch contact hebt met elkaar op het moment dat je dit doet, omdat als je eenmaal een stoel gekozen hebt je dit niet meer kunt veranderen. Als jullie allebei tegelijk een stoel kiezen dan ben je zeker van je plek.
Prima! Tja… stoelen, is het niet zo dat als je samen inchecht dat je dan ook naast elkaar zit? Of geld dat alleen als de tickets op dezelfde naam staan?
Met welke vliegmaatschappij vlieg je, dan kan ik eens kijken of er op die vlucht nog tickets te krijgen zijn. Mail me maar op [EMAIL=“lisetschrijvers@hotmail.com”]lisetschrijvers@hotmail.com, iets gemakkelijker als via dit forum!
ik heb mijn ticket al geboekt bij Malaysia Airlines!! weet je daar ook hoe dat gaat met de stoelen en de incheck?
heb al wat rondgekeken op hun site maar zoals ik begrijp kan inchecken pas 24 uur van tevoren en dan kun je ook pas een stoel uitzoeken… en ze raden aan als je specifieke eisen hebt de incheck gewoon op schiphol te doen… dus dan zou het erop neer komen dat we dus gewoon samen naar de incheck balie kunnen gaan en daar aangeven dat we naast elkaar willen zitten… maar ja dan denk ik dat de mooiste plaatsjes al bezet zijn :S