NZ met tussenstops en welke vliegmaatschappij

Hallo, ik heb een vraagje, als het goed is ga ik begin januari tot half februari naar NZ. Ik haat het om te vliegen en wil graag weten,
als ik het in tussenstops doe, waar ik het beste kan stoppen en een hotel voor 1 a 2 nachten kan pakken. En welke vliegmaatschappij
is het beste om mee te vliegen? Graag info hierover, of wat zijn jullie ervaringen?

Wij hebben gevlogen met Malaysia Airlines naar NZ. Iets meer beenruimte dan KLM bijvoorbeeld. Overstap in Kuala Lumpur. Daar kan je voor een paar uur een kamer boeken achter de douane (je hoeft dus niet van het vliegveld af) om even te slapen en te douchen. Of je gaat KL in. Wanneer je bij MA boekt kan je wellicht met korting een kamer op het vliegveld krijgen.

Richting Azie gaan wij altijd met MA! Goede prijs kwaliteit. Zeker wanneer je hun website in de gaten houdt.

Dank je wel voor de tips, zal het zeker meenemen!

Qantas vliegt ook via Azië en is mijn favoriete maatschappij. Stops meestal in Bangkok of Singapore en Sydney. Stop-over wordt ook aangeboden (ik weet niet voor Sydney) maar ik heb dit nooit gedaan. Jammer achteraf, had wel eens wat van Singapore willen zien.

Air New Zealand gaat via het westen van de USA maar ik weet niet of die stop-overs aanbieden.

Hallo,

In 2010 ben ik met Emirates naar Nieuw Zeeland gevlogen. Toen vanaf Dusseldorf, via Dubai, Bangkok en Sydney naar Christchurch. Echt een super maatschappij en voor mij is er geen ander dan Emirates. Komend jaar februari gaan wij ook op reis naar Nieuw Zeeland, wederom met Emirates. Dit keer vanaf Amsterdam via Dubai, Kuala Lumpur en Melbourne naar Auckland!

Emirates is een echte aanrader!

Ben zelf al tweemaal met Egyptair via Cairo naar Bangkok gevlogen. Bleek voor ons de goedkoopste optie te zijn. Als je dan toch in Bangkok bent kun je wellicht een dagje shoppen om je zomerkleren te kopen die je nodig hebt in NZ. Hiervoor is het MBK een aanrader. Je kunt er verdwalen op 7 verdiepingen mode en electronica.

groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Ik ga in juni die kant op, en ik stop op de heenreis in Taipei en terug in Bangkok.
Ik vlieg met China-Air, misschien wel de beste Aziatische airline waar ik tot nu toe mee heb gevlogen…

Wij zijn met Air New Zealand geweest! Erg goeie maatschappij en hadden tussenstop in Beijing… aangezien
we daar tussenstop hadden zijn we daar meteen voor 5 dagen gebleven. Echt prachtig om zo tussendoor de
Chinese Muur nog even mee te pakken :slight_smile: AANRADER dus!!!

Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op australianbackpackers.nl. Deze laten jaartickets naar Australië (en sommige ook naar Nieuw-Zeeland) zien. Je kan zelf de datum bepalen, maar het heeft wel een minimum van aantal dagen, maar deze weet ik zo niet uit mijn hoofd. Mijn ticket naar Auckland was vorig jaar 1167 euro met een stop in Dubai en Sydney of Melbourne. Je kan ervoor kiezen om een paar dagen door te brengen in Dubai of Sydney/Melbourne. Dit valt ook gemakkelijk te regelen met australianbackpackers.

Ik heb ook goede ervaringen met AirNZ, maar weet niet of ze ook een overstop aanbieden.

Deze link is beter: http://www.australianbackpackers.nl/groepsreis_boeken
Dan kan je zelf eens kijken naar de verschillende tickets en voorwaarden. Via alle maatschappijen die hier opstaan is het volgens mij mogelijk door te vliegen naar Nieuw-Zeeland. Succes!