Welke vliegmaatschappij neem jij richting Nieuw-Zeeland?

Er zijn diverse vliegmaatschappijen waar je uit kunt kiezen om richting Nieuw-Zeeland te reizen.

Vertel andere reizigers waarom jij koos voor die ene maatschappij. Was het de prijs, service, aantal kilo’s bagage of beenruimte die je overhaalde om er te boeken?

En mocht je al weer terug zijn. Hoe was je ervaring met de maatschappij?

Eind april vlieg ik met Emirates vanuit Londen naar Nieuw Zeeland met een 2 daagse stopover in Sydney. Inclusief een retourtje Londen vanuit Amsterdam kost me dat 900 euro.

Geregeld via www.thetravelleruk.com. Heb de prijs uiteindelijk nog vergeleken via cheaptickets en uiteindelijk was de organisatie 200 euro goedkoper dan via cheaptickets en andere vergelijkingswebsites.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :slight_smile:

Ik ben toendertijd met Air NewZealand gevlogen en prima luchtvaartmaatschappij!!

Ik ben gisteren teruggekomen uit NZ. Gevlogen met Korean Air, van AMS naar AKL en weer terug.
Kostte ongeveer 1035 euro p.p., geboekt bij Ebookers 10 maanden vantevoren.

Service tijdens de vlucht ontzettend goed. Op de terugweg een (gratis) hotelovernachting in Incheon (Seoul) met diner en ontbijt.
Minpunt: geen eigen schermen tijdens de vlucht van 2 x 12 uur. Dus eigen kaartspelletjes meenemen, ipod en leesboek. Of je moet van Koreaanse films houden …

Voor mij geen Korean Air meer zolang ze geen individuele schermen hebben. Maar anders ben ik de eerste die de vlucht boekt.