Stemronde Reisfoto Verkiezing 2009

Wat een zure en naar de redactie “dwingende” reactie(s) van iemand die zich vandaag (!!) heeft aangemeld (Joosten29).
Ook de reactie van Vrouwtjevredeveld druipt van de azijn en getuigt zeker niet van een goed verliezerschap.
Jaloezie is een lelijke eigenschap !
Ik heb het letterlijk van minuut tot minuut gevolgd.
M.i. heeft de redactie naar alle eer en geweten gehandeld.
Bovendien springt de winnaar er kwalitatief ver bovenuit !

huh?? wordt het nu tegen mij gekeerd??

Ja, ik heb mij inderdaad gisteren aangemeld omdat mijn account (en ook die van mijn vriend en collega’s) zijn opgeheven. Om toch een reactie te kunnen plaatsen heb ik weer een nieuw account gemaakt (deze dus).

Toch vind ik het allemaal erg jammer hoe het gegaan is…
Ik hoop dat het de volgende keer beter zal gaan!

Mijn mening over een oneerlijke verkiezing blijft onveranderd. Helaas…

Ik ben benieuwd wat de redactie hierop te zeggen heeft…

Ik sluit mij hier helaas bij aan… Ook mij en vele anderen is het opgevallen dat er veel mensen zijn gekomen om zich aan te melden om te kunnen stemmen… Het lijkt mij dan ook meer dan redelijk om voortaan alleen mensen te laten stemmen die minimaal 50-100 posts hebben!!!

Dan krijg je daar weer een wedstrijdje mee…
Dit is toch alleen maar voordelig voor wereldwijzer.nl nu zijn er veel nieuwe mensen lid geworden… (ik wist niet eens dat die site bestond en kijk nu toch regelmatig even op de site)

De volgende keer moeten de mensen die niet tegen hun verlies kunnen gewoon niet mee doen.

D’r heeft toch een mooie foto gewonnen waarvan er dus duidelijk 47 goeie stemmen zijn wat het dus weer eerlijk maakt… wat is dan nog het probleem?

Hallo allemaal,

Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zo woest en gefrustreerd reageren op een leuke, kleine fotoverkiezing. Typisch van die gierige Hollanders die alles voor zichzelf willen houden en een ander niks gunnen. Dat is in Canada wel anders. Daar gunnen ze elkaar nog wat en helpen elkaar zelfs! Dit zeg ik niet alleen omdat ik heb gewonnen. Als ieder ander had gewonnen was ik zeker ook erg blij geweest voor hen, want ik vond de ingestuurde foto’s stuk voor stuk mooi. Al was die van vrouwtjevredeveld wel het minste, naar mijn mening.

Belangrijker vind ik eigenlijk om de mensen te bedanken die leuk reageerden en mij feliciteren in het begin! Ik kan jullie vertellen dat deze camera echt goed terecht komt en dat ik zeker foto’s op wereldwijzer ga plaatsen! Ik heb al een fotoboek aangemaakt waar wat foto’s in staan, natuurlijk nog gemaakt met mn oude camera! Daar kunnen jullie eens zien wat voor foto’s ik zoal maak. Zonder dat ik een spiegelreflex heb (had :smiley: ).

Sabina

Nou, nou, nou … t is toch wat. Dacht ik toch dat wereldreizende mensen een brede kijk op de wereld hebben …

Kan ik ergens mijn foto toevoegen?

Nou nee, de wedstrijd is al voorbij. Volgende keer beter.

Indien je met de volgende verkiezing mee wilt doen, zorg dan ook dat je een VIP-account hebt. Normale accounts kunnen helaas niet meedoen.

Ik stem op Die eerst komt, eerst maalt (monicojans),hetis echt een unieke opname,en het lijkt me ook echt geweldig om dit zo mee te maken.

Grtz Eroll