Even een dringende hulpvraag.
Zojuist 2 pogingen gedaan om een retour ticket te boeken van Lima naar cusco op de star peru
site. Alles verliep prima maar na het invullen van kredit card en de knop bevestiging kreeg ik tot 1 keer in beeld
fin consultidade aut… het scherm bleef wit.
Dus opnieuw een poging gedaan en wat sneller want ik dacht misschien gaat het om dat de tijd verlopen is
en toen weer kredit card alles ingevuld en knop bevestigen en kwam er weer in beeld
fin consuldiate
Dus ik weet nu niet of ik tot 2x keer toe 2 tickets heb geboekt wat erg zonde zou zijn of dat het 2 keer niet gelukt is.
Durf het nu niet weer opnieuw te doen voordat ik straks 6 tickets geboekt heb en moet betalen!
wie kan mij helpen.
Het lijkt me een mogelijkheid om de credit card company te bellen en te vragen of de bedragen betaald zijn.
http://www.hostellima.nl/
Normaal stuurt StarPeru binnen enkele seconden een bevestiging naar de Email op het moment dat de betaling binnen is. Dus als je GEEN bevestiging hebt gekregen vermoed ik dat de tickets niet geboekt zijn. Zoals Hendrikherman zegt, zou je kunnen bellen met je creditcard company, anderzijds zou je met StarPeru kunnen bellen (spreken in de regel redelijk engels) OF als je mij even schrijft via onze site en mij datum en naam doorgeeft wil ik best bellen met StarPeru,…om te informeren of er een boeking is op x naam x datum, kleine moeite! Als je toevallig de reserveringscode hebt opgeschreven - alvorens naar de betaalpagina te gaan - dan zou je zelfs op checkmytrip.com kunnen kijken… 
Mvg
CuscoPeru.NL
thanks voor jullie antwoorden! ik heb idd geen bevestigingsmail gekregen en vermoed dat er dan ook geen ticket geboekt is dat er waarschijnlijk aangegeven werd dat de duur om was dat ik de betaling kon maken.
Ik ga morgen nog wel even richting credit card compagnie bellen om het nog even dubbel te checken!
en geloof dat ik erna nog goed kopere tickets ergens anders vond dus dan zou het goed uitkomen dat het met star peru niet gelukt is.
Thanks nogmaals!