Stamtafel kletstopic, deel III

De groeten van Hak toch?

[/flauw]

:biggrin:

Wat een moeilijke vraag 4 in de Azië Reisquiz 2015! :biggrin:

• Updated - - -

Bedoel je deze Rien?

http://www.biojournaal.nl/nieuws/2012/0314/Hak.jpg

Hanneke nog zo laat op?Heb je al een nieuwe baan gevonden?

De vorige kon wel moeilijk zijn, als ze werkelijk de naam van het hoogste punt zochten…

Waarom staan de antwoorden van vraag 3 in de Azie kwis er niet bij ??? Is er nou alweer gesjoemel…

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=194300

Ach, is wellicht enkel ingevolge een vergetelheid.

Pfff … moet dit ?

eeh… mijn laatste berichtje in dit topic was getypt om 21.59… zo laat is dat toch niet?

Uhhm… Ja! Of ben je de voorgaande edities alweer vergeten…

Oeps, zaan, de laatste Wereldwijzer reisquiz dateert al van 2014.
Lotte is hier amper enkele weken aan de slag en staat er, als ik me niet vergis, alleen voor. Om dan meteen gesjoemel te insinueren vind ik ongelukkig.

Overigens, ik weet niet waarop je alludeert. Ik maakte nooit deel uit van het ‘online activiteiten team’. Jij wel, net als Theiz.

Wat ik mij wel herinner, is dat ik aardig wat lol heb beleefd aan de :

[ul]
[li]Azië Reisquiz 2013[/li][li]Scandinavië Reisquiz 2013[/li][li]USA Reisquiz 2014[/li][li]Nieuw-Zeeland Reisquiz 2014[/li][/ul]

Dat mag jij vinden. Feit blijft dat er bij de meeste quizzen altijd, voor of achter de schermen, wel gezeur was.
Omdat voor te zijn kun je beter alle antwoorden blijven posten.
Door schade en schande wijzer zeg maar :wink:

Eens mee !

[ul]
[li]Precieze éénduidige vragen formuleren (is vast niet altijd makkelijk),
[/li][li]nauwkeurig verbeteren,
[/li][li]en idd transparantie na afloop van elke vraag (en dus o.m. alle antwoorden voor iedereen zichtbaar maken), …
[/li][/ul]
ontmoedigt en ontkracht bij voorbaat veel gezeur en zorgt ervoor dat :

de jury sowieso het laatste woord (lees : altijd gelijk) heeft” :biggrin:

Hoofdsom: €8,99
Rente t/m 21-12-2015: €1,01
Incassokosten: €40,00

Totaal te vorderen €50,00

Het betreft een aankoop voor een upgrade van uw Windows, het kan voorkomen dat dit onbewust is gegaan, echter ging u akkoord met de voorwaarden van Windows en bent u daarmee wel verantwoordelijk voor de gemaakte schuld.

Rente en de wettelijke kosten bent u verschuldigd op grond van de algemene voorwaarden van ons waarmee u akkoord ging toen u de advertentie heeft geplaatst. Indien wij uiterlijk woensdag 23 december 2015 voor 13:00 uur geen betaling heb ontvangen van het volledige hiervoor vermelde bedrag van €50,00, hebben wij opdracht om onmiddellijk over te gaan tot het nemen van vergaande rechtsmaatregelen en uw dossier uit handen te geven, alle bijkomende kosten zullen geheel voor uw rekening komen.

Bij gebreke waarvan in opdracht van ons definitief zal worden overgegaan tot een kortgeding, zullen alle kosten geheel voor uw rekening komen. Een kortgeding zal betekenen dat we u dagvaarden en de rechter zullen vragen om beslag te leggen op uw inkomen (e.g. salaris, uitkering), beslag op uw vermogen en uw complete inboedel, de bijkomende kosten zullen geheel voor uw rekening komen.

Betaling kan uitsluitend geschieden middels een spoedoverboeking op de door ons aangehouden rekening lopende bij Paysafecard Benelux, gelieve de betaling, met een totaal bedrag van €50,00 direct te voldoen, u koopt eenvoudig een Paysafecard via www.sneltegoed.nl met o.a. Bankcontact, na betaling zullen we contact met u opnemen en het dossier direct sluiten.

BETAAL DIRECT EN VOORKOM VERDERE STAPPEN!

Klik hier en koop een PaySafe card!

Nadat u een PaySafe Card heeft gekocht dient u de 16 cijferige code aan ons door te geven, doe dit door te reageer op deze mail o.v.v. uw dossiernummer en met uw 16 cijferige PaySafe Card code.

LET OP: Betaal voor woensdag 23-12-2015 om 13:00, anders starten we direct een procedure op met alle kosten geheel voor uw rekening!

Hoogachtend,

Mr. P.E. van der Zwaan
Windows B.V.
Afdeling ambulante juridische dienstverlening

**Nou deze mail heb ik vandaag ontvangen,is dit fraude of wat moet ik er van denken? Heb nooit geen aanmaning gekregen en nu dreigen ze met een incasso? **
Wat nu,graag jullie raad aub!!
Georges.

SCAM!

Dus niet op reageren of actie ondernemen?
Andere mensen die deze mail hebben ontvangen?
Kan ik ergens terecht bij Windows?

Hoeft niet hier.

Gewoon negeren ! Direct de prullenbak in.

@Georges: negeren die mail. Standaard oplichtingstrucje.

Tis nog een slechte ook. Eerst vragen ze geld vanwege een upgrade van Windows en daarna hebben ze het opeens over een advertentie die je geplaatst zou hebben. :slight_smile:

Niet op linkjes drukken en gewoon wissen.