Stamtafel kletstopic, deel III

Zo vrienden,op 22 december staat er weer een operatie op til,het zullen bange dagen worden nadien (uitslag)

Leuk kerstcadeau Georges… NOT!

• Updated - - -

Gewoon toppen. Zet je die in huis…

Neen Rien,zeker geen leuk kerstcadeau !
De operatie stelt niet veel voor,het is was ze vinden dat me zorgen baat.
groetjes en nog prettige eindejaarsfeesten toegewenst !

Sterkte Georges, we denken aan je!

Succes Georges! Hoop dat alles goed uitpakt!

Jij ook fijne feestdagen. Sterkte de aankomende dagen!

Sterkte, lieve Georges! Ik denk aan je.

Bedankt voor je berichtje Daniella ! :slight_smile:
Laten we over iets anders beginnen,bevoorbeeld vakantieplannen of wat heb je zoal gedaan vandaag? (gaan stappen,wandelen,etc… )

Gister: feestje
Vandaag: feestje en daarna Efteling
Morgen: werken

Vakantie: voorjaar + zomer + herfst

Bestemming voorjaar: onbekend, waarschijnlijk ergens aan zee
Bestemming zomer: totaal onbekend
Bestemming herfst: Aywaille, camping Domaine du chateau de Dieupart

En nu op naar 1ste en 2de gourmetdag! (Gelukkig mag ik dan werken dus hoef geen 2 volle dagen sociaal te doen.)

Gisteren: hard werken om cadeautje voor klein wurmpje af te krijgen
Vandaag: verjaardag van het kleine wurmpje. Heel erg blij gezicht met het cadeautje waar we de laatste week zoveel stress mee hadden
Morgen: solliciteren

Helaas geen zicht op dat ik één van beide feestdagen kan schrappen.

Nou zal duimen voor jou Hanneke,in welke brance wil je solliciteren?

Doe als of je freelancer bent geworden en deadline hebt… best goede reden om kerstdagje te schrappen. :slight_smile:

Zou er vandaag wel een nieuwe vraag in de quiz volgen…

denk niet dat mijn familie in dat freelancen stinkt…

Dank je georges, wil eigenlijk weer terug het toerisme in, maar heb al wel gemerkt dat als je daar een jaar of 13 uit bent, het lastig terug komen is. Dus wellicht toch maar weer de IT in…

Van het weekend heb ik bij een wedstrijd gekeken van mijn nichtje. Ze wilde dat tante ‘Banana’ (zo heet ik :D) ook een keer kwam kijken. Verder heb ik vandaag weer gewoon gewerkt. Morgen ook, overmorgen ook. 25 december ga ik in ieder geval op vakantie.

Ach, Daniella-> Banana… het kan altijd erger…
Het zoontje van twee goede vrienden van me had enige moeite met Hanneke… Het enige dat er tot het derde jaar uitkwam was: “Jakkie”, later al verbeterd tot “Hakkie” :biggrin:

Dana Banana, zo blijft het denk ik. Ze kan mijn naam prima uitspreken nu, ze is tenslotte al 8, maar ze vindt dit leuker. :teeth:

Het is nu nog steeds Hakkie?

Doe haar de groetjes maar…

Eeh… wie moet ik de groetjes doen? Hakkie??

En nee, Danechka, inmiddels kan het kereltje Hanneke al wel prima uitspreken (mag ook wel, is inmiddels ook al een jaar of zes)