Stamtafel kletstopic, deel III

Hoe lang ben je geweest? Weekendje? In Templebar geweest?

Weekendje idd. Temple bar hebben we niet gered, de pub onder ons hotel was gezellig genoeg :stuck_out_tongue:

Pub onder je hotel… das vervelend! :wink:

Nou leuke winnaars onder de verloting van de reisgids 100% Hong Kong !

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=192962

Had er vandaag niet een nieuwe vraag gepost moeten worden in de Azie quiz?

Dat vraag ik me dus ook al af. Zou toch maandag, woensdag, vrijdag zijn?

Jup…

Misschien is het toch wat (te) druk voor Lotte. Doordat er geen admins meer zijn moet ze als (nieuwe) CM alles alleen doen.

Wie oogst zal zaaien Thijs!

Bijna goed Georges, tis net andersom. :slight_smile:

:biggrin:

Gelukkig er is nog hoop. Ik was al bang dat ik er al weer gelijk uitlag, omdat ik last minute weer eens een antwoord moest hebben

ha ha ha …goed gezien Thijs! :biggrin:
Moet natuurlijk zijn " Wie zaait, zal oogsten".
Ik heb de indruk dat Lotte zich in al bochten moet wringen om haar taken te vervullen hier op wwz.
Wel spijtig dat ze geen tijd had om de 3de vraag te stellen in de Azië Reisquiz.

Oh, het leeft hier weer.

Hebben jullie al een kerstboom staan? :smiley:

Bij mij in de living staat er een witte kerstboom (plastiek) Daniella!
Eerlijk gezegd geef ik er niet veel om,maar ik verwacht morgenmiddag bezoek.

Kom op zeg, de goedheiligman is pas net het land uit… om dan direct de boom er al in te gooien…
We hebben vier kerstbomen in de tuin staan… Ooit, lang, lang geleden hebben die in huis gestaan. Nu passen ze met de beste wil ter wereld niet meer in huis, niet verticaal maar ook allang niet meer horizontaal. Metertje of 15 zijn ze zeker wel hoog.

Dakraam open, dan kan het best!

Alweer een week hoor, tijd voor die boom! :teeth: Ik ben er overigens helemaal niet met kerst en oud & nieuw, maar toch staat er een boom. Ik vind het altijd wel gezellig.

wij wachten even tot de 18e… dan mag het boompje dik twee weken pronken, maar uiterlijk 4 januari is het groen weer verleden tijd.

Hier in de buurt heeft iemand het spul elk jaar weer al sinds begin november in de voortuin staan. En dan echt Amerikaanse stijl, dus overdadig en met heel veel lampjes. En met een beetje mazzel is het ergens in februari wel weer verdwenen.

Sommige mensen sporen gewoon niet…

Tsja… Oss