lol2
Nog even snel :dag: eerst een stukje >>> en eens kijken hoe het in :chin: is
Nou ikzelf zal spijtig genoeg thuis moeten blijven,moet wekelijks op controle (werkgever) een beetje moeilijk om ff naar Thailand te reizen,vind je niet Rien?
Das balen!! Vanit je werkgever gezien snap ik het wel maar is toch klote!!
Tja… je kan niet alles hebben in het leven !
Wel spijtig want ik heb goedkope tickets gevonden voor de periode dat ik naar Thailand zou willen reizen.
Snel even zwaaien vanuit Taipei :biggrin:
zwaait terug
En, de stinky tofu al geprobeerd?
Hoe heb je het gehad in Thailand, Georges?
Nou heb een heerlijke vakantie gehad,spijtig genoeg was het maar voor 14 dagen.
Ben nu nog thuis tot en met 23 juni,wou nog ff naar Thailand gaan,maar de medische controle van mijn werkgever denkt er anders over.
Moet me elke week melden ,dus gaat het moeilijk om over en weer te springen richting Thailand.
Veel met de motor door verschillende gebieden en kleine dorpjes gereden samen met mijn vriendin.
Wel spijtig dat zij de Engelse taal niet machtig is,maar voor de rest valt ze wel mee.
Heb nu nog dagelijks contact met haar via skype.
groetjes,georges.
Ik zeg niks…
(maar heb hier wel degelijk zo m’n gedachten over)
Maar deze discussie hebben we ieder jaar ![]()
Ach ja, een beetje zekerheid in het leven is ook nooit weg in deze alsmaar veranderende wereld :biggrin:
Nou ik pleit ook schuldig met mijn stemgedrag heb op Tipica Reizen gestemd, omdat Flipsen forumbeheerder is hier op wereldwijzer.![]()
T gaat er meer om dat er vele mensen gereageerd hebben die in totaal pas 1 post hebben op Wereldwijzer. Leuk dat t forum zo nieuwe leden krijgt, alleen jammer dat hun reden om lid te worden ietwat discutabel is. Ff een mailing uit de deur doen om op jou te stemmen is natuurlijk niet helemaal eerlijk en geeft niet de neutrale mening van de reiziger weer
… But who cares ![]()
Waarvoor mijn hartelijke dank ![]()
Jammer dat je er niet nog een keer heen kunt, hopelijk kun je weer gaan als het allemaal achter de rug is.
Maar hoe kun je dan wel communiceren met je vriendin? Lijkt me best moeilijk, als je elkaar niet erg goed kunt verstaan. ![]()
Toch ben ik blij dat je een vriendin hebt gevonden en ik hoop dat jullie gelukkig met elkaar zijn en ook snel weer samen kunnen zijn. Ik gun het je van harte, Georges!
Nou gelukkig kan ik een mondje thais spreken Daniella !
Hoe gaat het ondertussen met jou?
Paar posts uit een nominatietopic hierheen verplaatst ![]()
Geen probleem Jeroen,hopelijk kunnen we hier meer over het onderwerp kletsen.(ronselen van stemmen ) ![]()
Nou ik zie in de Categorie: Favoriete Reisbestemming dat Thailand het meest is genomineerd,hoe zou dat komen vrienden?
Ja dat blijft een eeuwige discussie! Het is in ieder geval verboden stemmen te ronselen op Wereldwijzer zelf. Daarbuiten mag het. Is het eerlijk? Tsja…als er politieke verkiezingen zijn dan gaan alle partijen ook op pad. Eigenlijk gebeurt het bij alle verkiezingen. Zoals ik zei, dit blijft een eeuwige discussie. Als we over 10 jaar nog steeds de reis awards houden, dan hebben we nog steeds deze discussie.