Stamtafel kletstopic, deel III

Het gaat wel goed hoor. Druk gehad en een aantal privé zaken, maar nu is het allemaal weer op de rit.

Hoi Daniella,sorry voor mijn laattijdige reactie.(druk in de weer hier op wwz)
Nog plannen voor het weekeind of rustig thuis wat chillen?

Dan ga ik over 10 jaar lekker weer zeuren daarover :stuck_out_tongue:

Ach, hoewel ik het geronsel altijd jammer zal blijven vinden (en dus zo op z’n tijd blijf zeuren) ben ik al lang blij dat het tegenwoordig om de “favoriete reisorganisatie” gaat, en niet meer om de “beste”. Dat geeft toch een heel ander waardeoordeel aan de award, zeker als het zoals in het verleden wel is gebeurd door andere media in een summier berichtje wordt overgenomen.

En ergens vind ik het ook wel grappig om te zien dat twee grotere reisorganisaties die bij eerdere verkiezingen ook opzichtig ronselden het nu blijkbaar hebben opgegeven…

Dat geeft niet hoor, Georges.
Dit weekend wordt het als het goed is ook mooi weer, dus daar ga ik zeker van genieten. Verder heb ik geen specifieke plannen, en jij?

Leuk trouwens, een peiling over de Russische toeristen in Thailand.

Tja… wat betreft de peilingsvraag,ik heb het ondervonden toen ik rustig een biertje aan het drinken was in een bar.(dat was niet meer drinken,maar zuipen wat die russen deden)
Dacht waarom geen nieuwe peilingsvraag daarover houden.
groetjes,georges.

Jammer, maar ik begrijp je wel. Veel Russische toeristen zijn onbeschoft en zuipen, ik krijg ook last van plaatsvervangende schaamte als ik dat zooitje ongeregeld bij elkaar zie. Toch vraag ik je om niet te generaliseren, er zijn ook genoeg Russen die wél normaal doen.

Dat doe ik helemaal niet Daniella,heb daarom ook deze tekst bijgevoegd in de nieuwe Thailandpeiling.
Ik wil niet generaliseren, want er zijn ook uitzonderingen, maar het is een voldongen feit, dat het gros van de Russen zich onbeschoft gedragen tijdens hun verblijf in Thailand

Ik zei toch ook niet dat je het deed? Ik beschuldig je niet, hoor. Het bijschrift had ik niet gezien, aangezien ik verder niet in het Thailandforum kom.

Nou dat weet ik wel Daniella,maar liet het je maar ff weten dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer. :slight_smile:

Helemaal goed, Georges! :wink:

Goede morgen iedereen,
Het belooft hier in het noorden van Antwerpen een zalige dag te worden met temperaturen zo rond de 26°.
Hoe zit het bij jullie in Nederland en Belgie?

Education Last!

Haha Wizzard … Ook hier zie je wel :frowning:

Beste vrienden,ga jullie berichtjes ff verplaatsen naar de kletstopic!

Zo wat ik zie op het stemgedrag van de nieuwe leden hier op wereldwijzer,dat sommige met hetzelfde IP adres onder een andere gebruikersnaam hun stem geven aan een organisatie !

Hé, dat was een bloedserieuze nominatie van mij! Ik moet alleen die reisorganisatie nog oprichten :biggrin:

Nou moet ik je stem terug zetten Sander?

Nah, misschien toch maar beter van niet. Zometeen wint Education Last nog voordat het bedrijf is opgericht…

Goede morgen vrienden op wereldwijzer!
Vrijdagavond had ik de voetbalmatch Belgie versus Servie gezien op de buis.(einduitslag was 2-1 in het voordeel van de belgen)
We maken goed kans om naar het WK in Brazilie te gaan volgend jaar.
Worden de prestaties van de belgen ook in Nederland gevolgd?