Ik volg het niet echt, maar had het inderdaad wel vernomen. ![]()
Hoi Daniella,leuk dat je online bent op wereldwijzer!
Geen schoolverplichtingen?![]()
Hey Georges!
Nee, ik ben klaar. Nog één examen en het zit er helemaal op. ![]()
Hallo, mag ik hier ook zo binnenlopen en meekletsen??
Natuurlijk mag je hier mee kletsen,Noirtje !![]()
Op deze subforum kan je over alles praten : nieuwe films,eten,uitgaan ,school,eventueel reisplannen etc…
Spellingsfouten zijn ook toegelaten alsook kan je hier altijd een leuk muziekclipje posten.(zolang dat het maar niet van de Zangeres zonder naam is) lol2
Mmmhh geen zangeres zonder naam he… Ppff zijn hier streng!!
Hihi
Geen Zangeres Zonder Naam, maar mag Band Zonder Banaan wel?
Speciaal voor onze Vlaamse vrienden:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“JnD1TrTiwN8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Gelukkig ben ik een nederlander, en dus hoef ik er niet naar te luisteren:cheer:
Welke genre van muziek hoor jij graag Noirtje,rap,pop of hip pop?
Verschillend wat mijn bui is. Pop dansmuziek, trance.
Nou ikzelf hou van popmuziek en oldie’s van de jaren tachtig !
Genesis heb ik 2x live gezien,
Iets anders,het kan zijn dat ik je al heb verwelkomd in het even voorstellen forum,maar welke landen heb je al bezocht in het verleden en welke landen wil je nog graag bezoeken Noirtje?
landen die ik vroeger heb bezocht zijn, spanje frankrijk, lanzarote, cyprus een grieks eiland haha. Waar ik graag heen wil is een reis naar alaska… Helaas is een aantal jaar geleden heimwee weer naar boven gekonen en ben nu al 4 jaar niet meer weggeweest… Nu begint het toch te kriebelen. Citytrips enz zou ik graag mee willen beginnen…
waar ben jij allemaal geweest?
Nou ben juist 2 1/2 week terug uit Thailand.
Kom daar al naartoe sinds 1980,het is mijn 2de thuis geworden ondertussen.
Vroeger wel eens geweest naar Taiwan,Birma,Laos,Cambodja,Vietnam en Maleisie,maar mijn hart ligt in het land van de glimlach. ![]()
Gave landen heb je bezocht! ooit ga ik ook naar dat soort landen. Lijk me zo gaaf!
Ik ben benieuwd of we nog een nieuw plaatje krijgen in het Grote Zoekplaatjes topic. Misschien kan de Wizard er eentje toveren zodat men daar weer verder kan.
Oeps, helemaal gemist dat ik nog een nieuwe moest plaatsen…als ik het niet vergeet zoek ik vanavond even een nieuwe.
Je bent natuurlijk veels te druk met je reisburo…lol2
Nog plannen kortelings om op vakantie te gaan Noirtje ?
Hoi Roland,hoe gaat het met je,lekker warm in Sevilla?
Hier in het noorden van Antwerpen is het niet veel soeps wat betreft het weer. (regen)
Ik had plannen georgessiam… De gene die mee zou gaan heeft voor de 4keer afgezegd… Dus nee geen plannen. Vandaar dat ik hier ben gaan kijken of het wat voor mij zou zijn…