Stamtafel kletstopic, deel III

Nou wat sneu,Noirtje !
Mag ik stellen dat tegenwoordig de mensen niet meer van hun woord zijn of waren er andere factoren mee gemoeid (ziekte)

Relatie uit,verhuizen terug naar de andere kant van nl, geen baan, auto kapot3x 2x nieuwe moete kopen… En dus geen geld meer…we wilde al in sept gaan, nov, januari, feb, maart ( had al vrij gevraagd) en nu in okt… Wat dus ook niet doorgaat…
Ach ja… Het zij zo… Heb jij nog plannen of ff sparen?

Hola Georges,

Het is hier momenteel 38ºC.
Nu nog even aan het werk maar met 5 min ben ik weg en ga ik lekker in mijn zwembad liggen!

Nou wat betreft plannen voor de toekomst,ben van plan om dit jaar nog 2x op vakantie te gaan naar Thailand.
Verleden jaar was het een echte rampjaar geweest,verschillende keren geopereerd aan verschillende ledematen.
Nu ik ben momenteel nog in ziekteverlof (operatie van schouder:maart)
Nog 1 weekje vakantie en dan terug aan het werk (spijtig genoeg)

Pittige operatie geweest dus… Maar het werk roept weer… Kan je weer sparen voor thailand
Heb zelf nu een weekje vrij, maar ben bezig mijn studie af te ronden dus geen tijd en een dagje weg te gaan… Of wel als het erg lekker weer word hihi

Wanneer ben je weer van plan om naar Thailand te gaan, Georges?

Hoi hipperdepiep, denk dat het september word en ergens begin December.
Hoe gaat het met je Daniella,een leuk weekend gehad?
groetjes,georges.:dag:

Mooie vooruitzichten, Georges.

Met mij gaat het helemaal goed, en hoe is het met jou? M’n weekend was ook leuk, de vakantie is geboekt. :slight_smile:

Nou leuk dat je op vakantie gaat naar Thailand,Daniella! :slight_smile:
Iets anders ,morgen verwachten ze temperaturen van 31° en meer in Belgie,dat word puffen!
Gelukkig heb ik al een kratje kriek meegebracht van de supermarkt !
groetjes,
georges.

Helaas niet naar Thailand, maar naar een andere T: Turkije.

Hier wordt het ook lekker warm, de wijn staat koud! :slight_smile:

Fijne donderdag allen. :cheer:

Hoi Noirtje,hoe gaat het met je,nog plannen voor het weekend?

Hey, weinig plannen. Voor zaterdag moet er een taartje afzijn. Verder niks. Einde van een weekje vrij :frowning:
Heb jij nog plannen voor de komende dagen??

20 dagen in Nieuw Zeeland zitten er ook alweer bijna op, dus nog even zwaaien vanuit Coromandel.

Ik zwaar terug zwaai

Hallo!

Fijn dat jullie een kopje hebben over “Eerlijk verloop”, misschien is het wat om daar de volgende keer een regel omtrent prijsvragen aan toe te voegen? EF verbindt nu bijvoorbeeld een extra prijs aan het stemmen. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker bij dit soort awards, maar dit zorgt wel voor een misleidende uitkomst. Mensen stemmen nu op EF omdat ze een iTunes voucher kunnen winnen, niet omdat ze EF per se zo goed vinden. Gelukkig doet Travel Active dit niet en lopen zij toch voor, maar ik vind het toch een beetje vreemd dat het toegestaan is om zo stemmen te “kopen”. Dus misschien iets om over na te denken voor volgend jaar?

Nou we weten ook wel dat er speciaal accounts zijn aangemaakt om te stemmen op een bepaalde organisatie.
Er word na het sluiten van de finaleronde ook gekeken naar de IP adressen.(fraude stemmen)
Nou als de mensen bij EF een iTunes voucher kunnen winnen voor extra stemmen dat kunnen we niet vermijden.
Is dit eerlijk wie zal het zeggen,maar ik heb er mijn bedenkingen over.

Dat jullie fraude willen voorkomen juich ik natuurlijk alleen maar toe. Ga zo door!
Jullie zouden in jullie voorwaarden kunnen zetten dat promotie van deze verkiezing natuurlijk wordt aangemoedigd, maar dat organisaties hier geen extra prijs aan mogen verbinden.
Door dit niet te doen kunnen we de uitslag in sommige gevallen niet serieus nemen. Ik begrijp dat jullie natuurlijk blij zijn met de extra aandacht die jullie krijgen door deze actie van EF, maar erg eerlijk tegenover jullie gebruikers is het niet als een organisatie op deze manier wint.
Uiteraard is het aan jullie om hier wel of niet iets aan te doen, ik wou dit alleen maar even onder jullie aandacht brengen.

Hoi Saari,
Ik ga de laatste 3 postings verplaatsen naar de kletstopic stamtafel!!

Tsja, dit soort praktijken zijn zowat standaard bij internetverkiezingen, en praktisch alleen tegen te gaan door alleen mensen die bij aanvang reeds lid waren te laten stemmen.

Gelukkig wordt er ik meen sinds vorig jaar gesproken over “favoriete” organisaties e.d., en niet meer zoals voorheen over “beste”, dat geeft toch een heel ander waardeoordeel. En al helemaal als de uitslag middels persberichten in andere media belanden, waarbij anders al helemaal niet meer duidelijk is dat er onder geen beding een kwaliteitsoordeel aan de uitslag verbonden mag worden.