Post je eigen favoriet dan ook maar even ![]()
Glenfiddich 12 of macallen 18 jaar ![]()
stoeltje klaar zet
Neem plaats! :biggrin:
Even op en neer naar Thailand…pfff… het is wat… >>> :zon02:
Dat is toch geen straf?!
Georges! Ik hoop dat je er een fijne tijd hebt! ![]()
Mag ik dit zo langzamerhand allemaal een beetje lachwekkend vinden?
Hey, jij ook hier?!
![]()
Van mij wel.
Ik ken de procedure niet, maar bij een volgende editie is het misschien een idee om een aantal reisorganisaties een persbericht over de Reis Awards te sturen. Mogelijk hebben reisorganisaties nieuwsbrieven, Facebook/LinkedIn-groepen e.d. waarmee ze hun klanten kunnen attenderen (ronselen) om vooral op de betreffende organisatie te stemmen via een Wereldwijzer account.
Ok, dan heb je nog veel meer mensen die één post doen op Wereldwijzer, maar je boort er wel een (potentiële) doelgroep mee aan. Daarnaast boor je er (potentiële) adverteerders/partners mee aan (reisorganisaties). Hetzelfde principe kun je uiteraard toepassen op de andere reisawards.
Of denk ik nu te commercieel?
Post 148 en 150 verplaatst vanuit een nominatietopic voor de reis awards.
Zo ben terug in ons koud kikkerlandje beland,ik heb 14 prachtige dagen gehad in Thailand,spijtig dat aan alle goede dingen een einde aan komen.:frown:
Welkom terug Georges!
Bedankt Thijs,was nog niet goed wakker heb je berichtje nu pas maar ontdekt!![]()
Goed om je weer terug te hebben Georges!
Ben je de hotelkamer nog uit geweest?
![]()
Vandaag en morgen zijn 2 belangrijke dagen voor mij!
Vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis,daar zal ik horen ofdat ik nog een paar weken ziekteverlof bij krijg.
Morgen op controle bij de medische dienst van mijn werkgever,indien ik het licht op groen krijg,belet me daarna niet om terug op reis tegaan naar Thailand voor enkele weken.fingers crossed !!
http://maartenrijnen.sendasmile.com/img/cards/4457/576_420_0-maarten-rijnen-fingers-crossed-.jpg
Nog een keertje op en neer… Altijd mensen die het beter hebben dan de rest! ![]()
Nou verleden jaar ben ik wegens operatietoestanden niet op reis kunnen gaan naar Thailand.
Daarom als ik de kans zie om te vertrekken,al is het maar voor een weekje of 2 a3 ,dan ben ik ribberdebie!!
Ook moet ik je vertellen dat ik mijn vriendin een beetje mis en alles wat er bij hoord (bij manier van spreken) ![]()
-
-
- Updated - - -
-
Nou overdag hebben we met de motor rondgetoerd door kleine dorpjes in de Isaan streek.
En ja s’avonds hebben we heerlijk geknuffeld,als je dat bedoeld Rien?

Zo ben juist terug van het ziekenhuis,heb nog ziektedagen bij gekregen tot de 23 juni.
Nu morgen nog ff op visite bij de controle arts,das andere koek !
Dat zijn goede vooruitzichten Georges. Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.