Geen idee
![]()
ga ff de grens over georgie:vak01:
En we zijn weer terug. :o
Dat hebben we al gemerkt Daniella ! ![]()
Hoe was het met je vakantie in Turkije?
Super leuk gehad! Het liefst zou ik nog een paar dagen op het strand liggen daar…
Gaaaan Dane , Georgie die lieverd neemt het graag van je over tot eind augustus toch georgie :backpack:
Welkom terug!
Dankjewel! ![]()
Vobden jullie Turkije ook zo mooi of heb je alleen het strand gezien Dane :biggrin:
We hebben voornamelijk ons privéstrand gezien, al zijn we daar wel iedere dag naartoe gelopen. Alanya was een leuke stad, maar ik moet bekennen dat ik verder weinig aandacht heb besteed aan culturele activiteiten. :redface:
Via Wereldwijzer app
Hoi Daniella,
Ben wat minder aanwezig op wereldwijzer,(schouderletsel) ,maandag terug naar het ziekenhuis en vandaag en morgen doe ik het wat rustig aan.(niets forceren)
Heb je nog plannen voor het weekend Daniella?
Ik heb zelf ook letsel opgelopen, aan m’n knie. Ik doe dus ook rustig aan, maar gelukkig kan ik typen, gezien daar m’n been niet voor nodig is
. Ik kan redelijk lopen, dus ik ga zo even boodschappen doen in de stad met m’n vriend. Ik wens je veel sterkte met je schouder, Georges! Rust maar goed uit.
Via Wereldwijzer app
Misschien moeten we de topictitel wijzigen in “De ziekenboeg”
![]()
Ik hoef gelukkig niet geopereerd te worden, dat scheelt. :teeth:
Hup Holland Hup! :cheer:
:NETHERLAN
Ik ben de wedstrijd ook aan het volgen Daniella,van tervoren had ik een gokje gedaan en Brazilie gewonnen gegeven.
bye bye centjes…
Ik gokte op Nederland, maar geld inzetten doe ik niet. Een kennis heeft wel geld ingezet op NL, vanuit Rusland. ![]()
Hey georgie,
als je geld over hebt daar in de" Ziekenboeg", geef ik wel even mijn rekeningnr door …okay
:kampioen:
Jaa, mortuarium is nog te vroeg Rien :evil: