Gelukkig niet, zou nogal rottig uitkomen momenteel ![]()
Toch mooi dat we zoveel internationale fans hebben ![]()
Nou had ik dit van tervoren geweten, had ik natuurlijk de Nederlanders gewonnen gegeven Rien! ![]()
Verdiend gewonnen,wel spijtig dat ze niet tegen Belgie uitkwamen,nu zullen we het nooit weten hoe de verhoudingen tussen beide teams waren.
Op de avond van Nederland - Costa Rica werd ik door zowel Russen als Belgen aangesproken. De Russen waren voor Nederland en de Belgen kwamen ons supporteren, zeiden ze. Die zag ik later dan ook met Belgische vlag en al om de westrijd mee te kijken.
Iedere wedstrijd kon worden bekeken in de conferentieruimte, als Nederland speelde was er amper ruimte. Maar ja, het overgrote deel van de gasten was dan ook Nederlands. :teeth:
Via Wereldwijzer app
Onveranderd denk ik… ![]()
Georgie leuke zusters in de ziekenboeg ,
daarnaast is de prothese afdeling :vrede:
lol2
Mijn dak wordt gerepareerd !!!:vak02:
:cheer:
Via Wereldwijzer app
Nieuwe bladeren?
Nee het is riet geworden :vak02:
Bedankt,Daniella !
Wat scheelt er aan jou knie,verkeerde beweging gedaan?
Ongeluk gehad, waardoor mijn been een rare draai heeft gemaakt. Mijn binnenste knieband is verrekt.
Dat zal wel pijn doen ,Dane
Ja, het is best pijnlijk. Het gaat nu gelukkig beter, af en toe nog pijnscheuten.
Gewoon terug scheuten :beef:
Ik doe m’n best. :teeth:
En helpt het / ben er niet zo bij , moest mijn allerliefste katertje een euthanasie spuitje laten geven
2 weken geleden keek het of hij zwanger was , bleek ascites te zijn, vocht in het lichaampje , 2 wkn tussen bangen en hopen , lag hier in dikke dekens op de bank ,maar ging iedere dag meer achteruit, mijn Vet wilde hem nog naar de klinik brengen met -30% op survive ,daarop heb ik besloten hem in te laten slapen en is hier in de tuin begraven ,volgens Hindu gebruik.
Knap van je Paula, zeer humaan.
Het helpt Paulana, dankje. ![]()
Wat een nare situatie. Het arme beestje… Knap dat je dit zo gedaan hebt.