Stamtafel kletstopic, deel III

Vrijdag avond Georges.

Hongkong, Macau, Singapore ! En … wat vond je ervan ? Wil je nog terug ?

Zeker weten! Alle drie hebben ze een goede indruk op mij achter gelaten.

Heel fijn :kus:

:biggrin:

Eventjes present vanuit Turkije. Heerlijk weer, goed hotel, lekker eten en goede cocktails (die ik goed voel zitten) . :wub:

Via Wereldwijzer app

Klinkt goed. Geniet ervan!

Fijn Dane , geniet er maar van ( Turkije en cocktail’s) en het mooie weer :bier:

proost weekend

Nog een paar uurtjes dan heb ik ook weekend… pfff

Via Wereldwijzer app

Gelukkig ben ik nog thuis tot en met 31 Augustus,geen nachten ,geen weekends,geen gezeur aan mijn hoofd:gewoon relaxen en vanavond naar de Belgen kijken.
Hopelijk winnen ze hun partij tegen de Argentijnen,om nadien uit te komen tegen de Nederlanders.

Tsja ik gok op een finale Nederland-Duitskand, wabt eens moet dat trauma van 1988 VOORBIJ zijn.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Krul!

Via Wereldwijzer app

Trauma van 88? Toen wonnen we!

Via Wereldwijzer app

Ja precies , maar die arme Duitsers…

Goedemorgend iedereen,ook genoten van de spannende voetbalwedstrijd Nederland versus Costa Rica? (qua spel zijn de Nederlanders verdiend door naar de volgende ronde)
Wel spijtig dat de Belgen zijn uitgeschakeld door Argentinie,maar eerlijk gezegd waren de Argentijnen de betere ploeg en gaan verdiend door naar de halve finale.
Ik geef onze noordenburen veel kans om die partij te winnen tegen Argentinie en hop naar de finale.(clash tegen de Duitsers)

Vond je? Ik vond België beter… Argentinie was misschien wat gelukkiger maar zeker niet beter. Aanval van België oogde wel wat onmachtig.

Via Wereldwijzer app

lol2

Ja niet dan , verliezen is niet winnen, was trouwens leuk Rien , Ik was voor Duitsland en mijn Duitse Rainer voor Oranje
   Zaten in een cafe in Wijk aan Zee te kijken -prachtig. Hij was altijd voor Nederland, vond die Duitsers maar arrogant, kan je nagaan.
   Was een echte lieverd                                     :kus:

Morgend iedereen, hier in het noorden van Antwerpen is het volop aan het regenen,hoe is het weer momenteel bij onze noorderburen?