Hahahahah 1 keer hebben ze ons de hele reis vergoed ,omdat we op de aangegeven datum niet naar Icmeler konden ivm met de zaak van mijn man, we konden 3 mnd later in september en kregen nog geld toe-naseizoen-? Maar wel leuk we hebben onze verjaardag in 1 keer gevierd.
Rainer werd toen 50 jaar ikke 44 en dat is 20 jaar geleden nu in september . En een feest dat het was : prachtig en lekker buffet , mooie muziek-veel Turkse vrienden en dansen aan het strand -GEWELDIG- vergeet ik nog de cadeau’s : gouden sieraden 2 hadden een juweliers winkel en leer want er waren ook 2 -3 eigenaars van lederzaken. Komt nog bij wat we zelf gekocht hadden en ja hoor op Schiphol aan de kant!! ik met een rode kop ,zegt mijn man tegen die gast of hij kon voortmaken , we zijn op doorreis, terwijl mijn adres op de koffers stond BEVERWIJK.
Ze waren zo overdonderd dat wij konden gaan…terug naar het huishouden van georgie het/hij is wel een noodgeval !!!Dane. :unibrow:
Ik ben gisteren vroeg gaan slapen,de vermoeidheid zit in mijn lijf.
Vanmorgend 7:45am had ik een afspraak bij de kinisist,al de oefeningen die ik moest doen deed ik fout (kon mij niet concentreren)
Tja… de was en de plas,ik heb nog nooit gewassen en gestreken,alles werd voor mij gedaan.(om nog te zwijgen over het kuisen en bedden op te dekken)
Haha, cool verhaal wel. ![]()
Vervelend, Georges! Schoonmaken kan je natuurlijk wel, beetje stofzuigen, doekje erlangs, sopje voor het toilet e.d., maar ik begrijp dat het nu wel lastig is met je schouder. Vervelend dat het allemaal weer tegelijk komt. Veel sterkte!
Georgie maak je nu niet druk !!
Goed eten en er is toch wel een wassalon in Antwerpen, daar kan je hetzelf doen of laten doen.
Dan de boel de boel laten ,af en toe even de stofzuiger erdoor MAAR denk ign aan die schouder Georgie en neem je rust
Als je alleen bent ,wordt het niet zo snel vuil en dan bedoel ik geen stof of zo…kant en klaar maaltijden met fruit en Tomatensap is goed voor een paar weken. Anders haal je Thais of Chinees, ik geef maar een dwarsstraat. Goed eten en slapen = leven
Alles is te vervangen alleen geen mensen!!!
Nou bedankt voor de tips,Paulientje! ![]()
Alles is hier aanwezig zijnde van een wasmachine tot droogkast,microgolf oven etc…
Maar ik heb nog nooit die dingen gebruikt ben daar een leek in.
Gisteren ben ik speciaal opgebleven om de Belgen in actie tezien tegen Zuid Korea (1-0) vond het een flauwe bedoening.
Nou morgen vertrekt Daniella (Danechka) op vakantie naar het zonnige Turkije,dus georges zal een tandje moeten bijsteken,hier op wereldwijzer! :biggrin:
Klopt Georges! ![]()
Echter moet ik nog veel regelen, dus ik ben druk druk druk.
Krijgen we nadien enkele vakantie foto’s te zien Daniella?
Via Wereldwijzer app
Gaat goed komen. ![]()
Koffer is gepakt en het visum is ook éindelijk in orde.
Hele fijne vakantie wens ik jou en je vriend toe, mooi weer en lekker chillen in Turkije ,
vergeet het achterland niet, en als je Jaap mocht ontmoeten daar ( Jaap van de collums) geef hem en Mieke mijn hartelijke groeten.
Kom gezond weer terug !!! :paard:
Georgie, die wasmachine zet je op ca 40-60 graden, en dan de watertoeloop aanzetten( ik wist dat niet de 1ste keer en belde een monteur)
en je wasmachine aan , als die afgelopen is, hevel je alles over in de droger ca 1.5 uur is alles droog, en strijken hoef je niet , al helemaal niet als je bij het wasmiddel een wasverzachter gebruikt. Op een microwelle staan ook de programma’s als je alleen wat wil warm maken ca 10 minuten op 600 watt, ontdooien kan je ook op de laagste stand , vlees -gevogelte goed afspoelen en daarna kan je het garen in de microwelle.
Vlees uit de micro vind ik wel lekker en vooral vis ,maar die moet heel even want zo gaar. Zo moet je het wel redden toch ?
Nou lief suc6
Ik moet zeep in de wasmachine doen,ook kan ik er niet aan uit wat gekleurde was is,een zwarte t-shirt mag ik die wassen met een witte t-shirt?
Wasmiddel voor de wasmachine - Persil en nog meer merken , komt alles op hetzelfde neer vind ik, dan een wasverzachter erbij , dat kan tergelijk. Als het witte niet al te vuil is , bv alleen wat zweterig, kan je die witte en zwarte in 1 was wassen , zit er een vlek op die witte doe er een beetje -drupje wasmiddel op en even laten inwerken en dan in de maschine . Eerlijk gezegt, ik sorteer mijn was ook niet , gooi alles doorelkaar wat wel eens resulteerde dat Rainer een roze shirt aan had in het begin van ons huwelijk. Hij lachte erom , ik niet . daarom was ik deze dingen ook nooit heter als 40 graden. Bedlakens en slopen op 60 graden en handdoeken doe ik op 90 graden, het klimaat vraagt daarom.
heb je veel witte spullen spaar die op en was die ook op 60 graden, heter dan krimpt de boel. Wat ik wel apart was, zijn de dekens van de honden.
Mijn katjes heb ik zover dat ze zich schoonpoetsen voor ze in bed op een dekentje gaan liggen, 2 van de 6 . 4 slapen boven.
je vraagt maar raak , ik ben geen perfecte huisvrouw , als mijn keuken en badkamer maar goed schoon zijn !! met dieren (8) heb je toch al veel werk en dan nog het terras wat verbouwd wordt + een nieuw dak…en al het materiaal ligt buiten , ze hebben een ideale speelplaats en daar geniet ik van , en met overal tegels , even een mop en klaar is paulien ,alleen boven kan ik niet te veel nare herinneringen ,daar viel Rainer om met dat herseninfark ,en dat zie ik nog steeds als ik het water voor de katten ververs.
Bedankt! :kus:
Als je gewassen hebt ,de boel in de droger , is die droger afgelopen na ca 1.5 uur je was er gelijk uithalen dan is het mooi glad en hoef je niet te strijken. (bah) , een overhemd is belangrijk dat de boord en waar de knopen zitten + de mouwen mooi glad zijn, er zijn stoomapperaatjes te koop . je hangt je ongestreken overhemd op een hangertje en gaat met dat stoomapparaatje erover, zo ook met pantalons zelfs gordijnen kan je ermee opfrissen. En heb je een vrieskast restjes daarin, maar wat al ingevroren is geweest niet meer in de freezer, wel diepvries maaltijden natuurlijk
De Rode Duivels vanavond ik hoor zo iets . Ik kijk nog wel of er vragen zijn Georgie :biggrin:
Zo Daniella,ik wens je nog een prettige vakantie toe,geniet ervan! ![]()
Georges.
Thanks! Nu nog even de laatste dingen in orde maken en gaan. ![]()
Het zal gaan spannen Daniella,geen last van vliegangst?
Nee, ik heb het eigenlijk nooit eng gevonden. ![]()
Weer present!
Wanneer ben je aangekomen in Nederland Rien?
Goede morgend trouwens,hier in het Noorden van Antwerpen is het duchtig aan het regenen.(bliksem+ donder)