Stamtafel kletstopic, deel III

Ik geloof ook meer in de kansen van de Russen dat ze deze partij gaan winnen.:slight_smile:
Nog plannen voor vandaag Daniella?

Ik weet het eerlijk gezegd niet, eigenlijk gun in het onze zuiderburen natuurlijk gewoon. Ik zal de wedstrijd in ieder geval aanzetten. :wink:

We gaan vanmiddag even de stad in, nog wat kleren kopen voor de vakantie. En jij, Georges?

Nou gewoon relaxen in de zetel en kijken naar enkele films die ik gisteravond heb opgenomen van het filmkanaal.
Je ziet er al naar uit om op vakantie te gaan naar Turkije Daniella? (zal je wel missen hier op wwz) :slight_smile:

Zeker, heb er echt enorm veel zin in! :slight_smile:

Is er nog plaats in je koffer Daniella?
Weet niet wanneer ik op reis ga,waarschijnlijk in September (regenseizoen) naar …?

BELGIE MOET WINNEN vind ik , hou niet van die Russen :backpack:

• Updated - - -

Ik heb iets gemist…Turkije dat wonderschone Turkije !! Waar precies Dane :popcorn:

• Updated - - -

Bali ?? bij mijn buren ,die hebben 3 bungalows en goed eten :wub:

Ja hoor, prop jezelf maar in m’n koffer. :wink:

Je houdt niet van die Russen? Mijn vriend is de allerleukste, toevallig. :teeth:

Volgende week ga ik naar Alanya.

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd, Rode Duivels! :cheer: Mooi doelpunt.

Wel een mooi doelpunt van Origi daar houd het mee op,vond de Belgen eerlijk gezegd zwak !
Daniella met welke vliegtuigmaatschappij vlieg jij naar Turkije? (28juni)

Met Transavia geloof ik. :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Jouw vriend is natuurlijk een UITZONDERING Dane, Transavia ? via Schiphol naar Rotterdam was onze laatste ervaring ,naar Turkije.

Heel veel plezier in Alanya ,lekker warm daar :biggrin:

Vlieg je met dit type van vliegtuig Daniella? :slight_smile:

http://assets.catawiki.nl/assets/1/d/f/2/df2bfb40-022e-012d-c9e2-0050569439b1.jpg

Volgens mij met een iets nieuwere variant. :wink:

Dat hoop je , bij Transavia weet je dat niet ( mijn ervaring) maar je komt wel in Turkije via een omweg ( ook mijn ervaring )

Zo ben even online op wwz,“druk druk druk” moet vanalles regelen !(heeft te maken met één van de familie leden die is overleden gisteren in het ziekenhuis)
Zaterdag zal ik meer online zijn op wereldwijzer,vermits Daniella (Danechka) op welverdiende vakantie gaat naar Turkije!
Geniet er nog van en hopelijk zien we enkele vakantiesnaps nadien?

Gecondoleerd Georgie met het overlijden van een familielid.

Bedankt Paulientje!
Voor het moment slaag alles een beetje tegen,de huishoudster die mijne was en plas doet en ook het eten klaar maakt heeft haar voet omgeslagen.
Die zie ik de eerste drie weken niet terug,dat word kant en klare maaltijden kopen in de winkel om nadien op te warmen.
Van wassen en strijken heb ik gene kaas van gegeten,dus dat blijft liggen in de wasmand…

He bah, vervelend Georges. Ik wil je wel een uitgebreide uitleg sturen hoe de wasmachine werkt? :wink:

op het knopje drukken…

Dat weettie wel , hij moet strijken en koken en poetsen ja Georges Dane zegt haar vakantie naar Turkije af, en komt naar Antwerpen toch Dane:cheer:

Ja nou ja… Hmja… Nja… Keert de annuleringsverzekering uit wanneer ik aangeef dat ik moet wassen, poetsen, strijken en koken? :nadenken: