Mag dat even in HOOFDLETTERS geschreven Dane ? kijk ik weet dat , maar een heleboel weten het niet ,toch jammer :crybaby:
JIJ BENT LIEF! <- Zo? :teeth:
Jij OOK DANE ![]()
:wub:
Zo ondertussen ben ik de voetbalwedstrijd Spanje versus Nederland aan het volgen.
Stand bij de rust 1-1
Goed bezig oranje!
Je loopt vier doelpunten achter . . .
Hoezo ? wie heeft er gewonnen -Oranje of die Spanjolen.? Kan dat hier niet volgen op het moment m,n schotel schijnt te staken
Nou de Nederlanders hebben de Spanjaarden ingepakt met een droge 5-1
Had het eerlijk gezegd niet verwacht,daar gaat mijn 10 euro die ik voor deze match heb ingezet. ![]()
Tja, ik heb helaas maar 1 keer kunnen juichen gisteravond… Hier valt weinig tegenin te brengen.
Laten we hopen dat Spanje tegen Chile wel wint, maar ik vrees het ergste…zeker als ze zo spelen als tegen NL.
Hoezo ben jij online Georgie , nog 3 wkn skeet!!!hou je nou eens aan wat die medicijnman -chirurgijn tegen je zei
Prachtige wedstrijd was het! :teeth:
Nou ik hou mijn inbreng hier op wereldwijzer beperkt tot een paar berichtjes per dag.
Maandag op controle bij de chirurg,dan weten we iets meer Paulientje! ![]()
Nou ik heb van de wedstrijd genoten Daniella!
Tegen Australië mag het niet meer mis lopen.
Hopelijk winnen de Belgen ook vlot hun wedstrijd tegen de Algerijnen, en wie weet spelen we tegen oranje in de halve finale?
We gaan het meemaken, België moet ook nog tegen Rusland natuurlijk.
Tegen de Russen? peach of cake Daniella!
http://hostedmedia.reimanpub.com/TOH/Images/Photos/37/300x300/exps23513_W101973175A10_06_3bC.jpg
Oranje heeft gisteravond de finale gespeeld die er 4 jaar geleden zijn moest :kampioen:
-
-
- Updated - - -
-
Horen we morgen meer Georgie :wereld:
We gaan het zien. :teeth:
Altijd optimistisch blijven,Daniella! ![]()
Blaffende honden bijten niet… lol2

Nou ben vanmorgend naar het ziekenhuis geweest,de wondjes genezen goed,alleen heb ik nog altijd last van verzuring in de biceps.
Daarom dat ik een stevige verband moet dragen om zo weinig mogelijk mijn linker arm te belasten.
Vanmiddag naar de kinesist voor een warmte massage.