Stamtafel kletstopic, deel III

Tegen verzuring veel water of isotone drank drinken-isotone is beter
Fijn dat die wonden goed genezen, groeten aan de kinesist Georgie :dreigen:

Dat is een mooie. :tongue:

Hoi Daniella,
Ik zag te laat dat je al gereageerd had in het even voorstellen forum ! (had niet gescrold naar boven ) :slight_smile:

Vanaf nu neem je zelf weer de honneurs waar? :wink:

Nou doe jij het maar Daniella ,moet mijn arm wat sparen ! :slight_smile:

Is prima! Ik heb nu wel tentamens (tot ik op vakantie ga), dus ik kijk voornamelijk 's avonds. Ik kan er niet continu mee bezig zijn. :slight_smile:

Oud Thai’s spreekwoord : Liever lui dan moe GEORGIE ?? voel je niet aangesproken… :kus:

Spijtig genoeg kan ik niet reageren op alle berichtjes,Paulientje!
Het heeft niets te maken met luiheid maar gewoon wil ik mijn arm niet al teveel belasten.
Vanavond Belgie tegen Algerije ben is curieus hoe deze wedstrijd gaat aflopen,ik tip op een magere 1-0 overwinning van de belgen !

Ik zal de Belgen supporteren! :cheer:

Mooi zo Daniella! :slight_smile:
Hoe kijken de Nederlanders uit naar dit duel? Wat verwachten ze van de Belgen?

Misschien dat ze voetballen ??

Het merendeel verwacht geloof ik wel dat België het nu goed zal doen. Hier thuis wordt ook naar België gekeken, want ja, we zijn toch buren. Ik gun het België in ieder geval enorm, het zou toch leuk zijn als het een keer België - Nederland wordt. :slight_smile:

Nou de eerste stap is gezet,Belgie heeft gewonnen met 2-1 van Algerije !
Vond het eerlijk gezegd een saaie wedstrijd,vooral de eerste helft was het huilen met de pet op.
Ze zullen uit een ander vaatje moeten tappen als ze tegen de Russen spelen.
Verrassende uitslag vanavond het gelijkspel van Brazilië tegen Mexico (0-0)

Hier ook gekeken. Toch leuk dat de Rode Duivels eventjes hebben gewonnen. :wink:

Nou en Duitsland dan 4-0…:handkus:
Wordt finale Duitsland -Nederland…of niet natuurlijk

Ik denk het niet, maar we gaan het zien… Alles is mogelijk. Vanavond weer in het oranje voor Australië - Nederland. :cheer:

ijk dat zie ik pas morgen ivm tijdsverschil, maar of wij nu bang moeten zijn voor de Aussies …tsja de bal is rond zei Cruyff ooit. :jongleren:

pfff… middernacht pas de aftrap hier.

Waar is hier Rien :slight_smile:

Al die-hard fan moet dat toch geen probleem zijn. :wink: