Jaaaaaaa Dane, ze zijn ook zo lekker…en gezond…:wub:
Haring vind ik ook wel lekker inderdaad. Eet je ze zoals het hoort?
Nee Dane ,ik eet die vissen helemaal niet meer, zijn hier niet verkrijgbaar. Vroeger op Koninginnedag op het Nederlands Consulaat mmmmm
maar dat was te duur, werd er gezegd…dusse nada ,nop, niente , moet ermee leven tenzij er iets gaat veranderen , vacuum per post of zo
-
-
- Updated - - -
-
Iedereen fijne Pinksterdagen met mooi zonnig weer toegewenst :zon:
Ik zou zo een paar haringen naar je brengen, maar dat gaat wat lastig denk ik. ![]()
Hoezo lastig …goed vacuum verpakken -in vliegtuig stappen OP Bali er weer uit, taxi, klaar is Dane en ik ook
Als dank 2 -3 wkn logies :vak02:
Het klinkt eigenlijk wel als een prima plan voor een huwelijksreis… Geldt dat dan ook? :teeth:
Jahoor Dane :retard:
Prima! :king:
Hoezo :backpack:
Dan heb ik tenminste alvast een adresje.
Hoe is het weer op Bali in december?
Zo ff goede dag zeggen !
Daniella proficiat met je nieuwe functie hier op wereldwijzer. ![]()
Tot binnen een maand dan ben ik terug online op wwz !(schouder ingepakt,mag helemaal niets doen,geen pc,geen mobieltje aannemen)
Vandaag had ik een reactie in de biceps spier (verzuuring)dit komt omdat ik me niet aan de regels hou die me zijn opgedrongen door de arts.
groetjes,
georges.
Georges toch! Wees niet koppig en rust lekker uit. Het allerlaatste dat we willen is dat jij je schouder weer overbelast en dat we je dan weer moeten missen hier.
Bedankt in ieder geval, mijn nieuwe functie heb ik ook door jou!
Veel beterschap Georges en doe alsjeblieft voorzichtig.
Nieuwe functie voor Dane ???
Georgie wees ign voorzichtig met die schouder, ik blijf niet duimen …
Weet het Paulientje,Ik typ gewoon met mijn rechterhand ! ![]()
Nou Daniella (Danechka) is sinds korte tijd ook aan het lijstje Forum Admin toegevoegd hier op wereldwijzer!
Georgie kan het lonken niet laten gvd!!!. Take care man, wat is dat voor een functie : Forum Admin. zegt me niets…:kus:
Als Forum Admin mag ik zelfs profielen verwijderen… :teeth:
Hey Dane ,je hebt er zeker al 1 in gedachten :jongleren:
Ja? ![]()
Precies die dus ![]()
Jij bent lief, dus nee, ik had je niet in gedachte. :chin: