goede morgen! Ik ga zo naar de bakker over de grens in Duitsland. Wie wil er ook iet? ![]()
Voor het Songfestival hadden we nog net iets harder moeten duimen. :teeth:
Via Wereldwijzer app
Precies hard genoeg. Anders hadden we weer maanden dat nummer moeten horen ![]()
Nog flauwer Rien :biggrin:
Nou, ik hoef dat lied van die Oostenrijkse travo ook niet te horen eigenlijk. :teeth:
Via Wereldwijzer app
Als Ilse nu ook maar een baard had laten staan he⊠dan hadden we vast gewonnen.
Het biljkt dat Nederland dinsdag als eerste naar de finale is gegaan, toen stonden we nog voor Oostenrijk.
En laten we eerlijk zijn⊠als het songfestival alleen maar op de radio uitgezonden was geweest, zonder beelden etc, dan zou Oostenrijk ook echt neit hebben gewonnen.
Maar goed, ik ben ergens wel blij dat we niet gewonnen hebben, scheelt een hoop geld voor het organiseren.
En hoe vaak is het nu voorgekomen dat een âgeplaatst landâ het gewonnen heeft?
Je hebt de halve finales nodig om alvast in het gehoor te komen ![]()
Ongetwijfeld. ![]()
JeZus Dane, hoe verzin je het ![]()
Het misstaat niet, toch?
Neeuu hoor helemaal goed :backpack:
Eens. Sowieso 12 punten!
En maar 8 puntjes van de Belgen gekregen in de grote finale.
Ik denk persoonlijk dat ze dit uitsluitend aan hun eigen te danken hebben.
Veel Belgen kijken dikwijls naar de Nederlandse omroepen,zoals de show met Paul Witteman.
Was dit nu echt nodig om met de Belgen te lachen dat ze niet doorgeraakt zijn in de halve finales.
Wie hebben er met de Belgen gelachen dan? Ik vond het lied van België niet heel bijzonder, de tekst eerder wat overdreven, maar de beste man kon wel zingen. Van onze andere buren kregen we wel 12 punten trouwens.
Wat Belgen en Nederlandse tv betreft: Ik zag laatst ook dat Evi Hanssen tafeldame was bij De Wereld Draait Door. :teeth:
o.a. De reporter,de tafelgasten van Paul Witteman,vond dit eerlijk gezegd beneden alle peil.
Dat heb ik niet gezien, dat is best wel kansloos. Ik had het BelgiĂ« van harte gegund, natuurlijk meer dan bijvoorbeeld San Marino. Zoân zogenaamde kenner heb ik wel gezien bij Pauw & Witteman, die man wist volgens mij niet echt waar hij het over had. Ik vind dat programma sowieso niet echt voor het Songfestival, dus een gevalletje van âschoenmaker blijf bij je leestâ.
Maak je niet druk Georges! Ik lach regelmatig om Nederland en âde Nederlanderâ! :zon02:
Ik ook. :teeth:
En anders ik wel :biggrin:
Zie je Georges, we lachen net zo hard om de Nederlanders.
Laten we over iets anders beginnen,hoe was je dag verlopen Daniella?
Weet jij nog toevallig een site waar ik recente films (gratis*) kan bekijken? *voel me precies een NederlanderâŠlol2