Mijn dag stond in het teken van het afronden van mijn paper, ik ben een beetje computer-moe dus. Ik heb eigenlijk de hele dag met m’n laptop gezeten, dat was mijn dag. Hoe was jouw dag, Georges?
Ik weet zo eigenlijk geen website waar je gratis films kunt bekijken. Downloaden is geen optie? :teeth:
Nou ik had verleden zaterdag en zondag gewerkt met de vroege shift,voel me al een paar dagen extreem moe.
Volgende week maandag moet ik naar het ziekenhuis,vooronderzoeken (operatie 3/06/2014)
Jeetje, wat vroeg… Ben je daarna nog een paar dagen vrij?
Twee dagen valt nog mee gelukkig, maar ik zou ook het liefst gewoon in m’n eigen bed liggen, zonder snurkende kerels in een ziekenhuiszaal. Waar word je nu precies aan geopereerd? Weer je schouder?
Nou ik heb veel last van mijn schouder,ik neem daarvoor medicatie.
Zal blij zijn dat het 3 juni is,dan ga ik onder het mes,gewoonlijk zijn de 3 dagen na de operatie pijnlijk.
Ook het slapen word door mijn ingepakte arm belemmerd.
Dat weet ik nog niet Daniella,tja… als ik regelmatig naar de controlearts van mijn werkgever moet komen,dan vrees ik dat het noppes word.
In iedergeval rond 4 of 5 juni weet ik iets meer,een ticket is rap besteld ook het inpakken van mijn reiskoffer duurt maar een paar minuten.