Thanks D! Geniet nog maar even van je vrije dag.
en dan een bakkie met
-
-
- Updated - - -
-
Sorry Rien foutje bedankt :knuffel:
Zo de eerste werkdag zit er op,wat was het vandaag zalig weer in Belgie (21°)
Hiero te warm, 34-35 graden = zweten :varen:
Morgend Paulientje,
Nou met zo’n temperaturen kunnen we niet wedijveren hier in de Benelux. ![]()
Lijkt mij best fijn… voor een paar dagen :biggrin:
Hier 33ºC en eigenlijk ook iets te warm. De Feria de Abril is inmiddels ook begonnen.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAJn5Fvwk9uDteGPyWl1KvFcBFy3jc8sJ0FwFkpVEEWEphXk_18T2pusPo
Feria de Abril in Mei ??
-
-
- Updated - - -
-
Ach Georgieboy ga je toch naar je geliefde Thailand ,daar is het nog heter :vrede:
-
-
- Updated - - -
-
Woningruil ? je hebt dan wel 2 doggies en 6 katjes maar zo lief net als ik :beef:
Jij krijgt er dan twee 20ers bij… :biggrin:
Ja, dat komt af en toe voor. De Feria is gekoppelt aan de Semana Santa en die was laat dit jaar.
Natuurlijk ik dacht er niet zo snel aan - de Heilige week of is het maand, mijn Spaans was zo.n 30 jaar geleden veel beter , bijna 2de moedertaal
ik zat dan ook veel op Teneriffe destijds ,na het vaste land en de kleinere eilanden . Voordeel als familie daat woont. Zelf heb ik 7 mnd in Puerto de la Cruz gewoont en gewerkt
In 1989 heb ik 2 weken in Puerto de la Cruz gewerkt, voordat ik naar Menorca werd gestuurd. Ik vond de Canarische Eilanden niet echt geweldig (om te werken) heb op Lanzarote, Gran Canaria en Tenerife gewerkt. Ik prefereer Mallorca of Menorca…![]()
Spanje is een mooi land incl. de eilanden. In de jaren 70 was Lanzarote nog eigenlijk niets ,1-2 dorpjes maar die prachtige natuur…
hetzelfde eigenlijk voor Teneriffe, als ik het nu zie op tv en vooral die vandalen op de Teide krijg ik echt kippevel.
Ach je was 16-17 en wil naar Lloret de Mar -Blanes -Arenal noem maar op. Heb wel genoten van Barcelona. Valencia ik was er op doorreis erg he ?
Nederland gaat door
Dat klopt,in het vrouwenvoetbal hebben ze met 0-2 gaan winnen in Belgie !![]()
Songfestival zegt mijn voorgevoel Georgie :varen:
Gaat Nederland ook nog winnen zaterdag?
Korfbal? Dan vast!
:teeth:
Ik zal duimen.
Ik duim mee, korfbal en songfesival :nadenken: