Stamtafel kletstopic, deel III

Is dit een quizvraag voor mensen op Bali ,Dane
Op tv zag het er gezellig uit. :toilet:

Das niet echt in de buurt hoor…

Goed antwoord :teeth:.

Ik denk dat het overal wel gezellig was, ik was in het zuiden van het land, lekker weer en muziek.

He Rien, Zaanstad en de Rijp zijn buren , net als Purmerend ( heb daar 2 jaar op een ark gewoond ) GAAF :vissen:

• Updated - - -

Nou het is ze gegund ,na alle narigheid en Apeldoorn

Hola todos.

Ben een tijdje afwezig geweest maar nu weer terug. Had het erg druk met m´n werk en ook nogal wat reisjes tussendoor, met name voor mijn dochter op pad met de volleybalselectie van Andalucía (meiden die dit jaar 13 of 14 worden). Nu even weer wat meer rust in de tent.
Belangrijkste nieuws: afgelopen weekend in Valladolid was het volleybalkampioenschap van Spanje voor autonome regeringen en het team van mijn dochter heeft daar de zilveren medalle veroverd (van de 15 teams). Ze verloren nipt in de finale met 3-2 van Catalonïe. Een geweldige belevenis!

Georges gefeliciteerd!

Hoi Roland,das lang geleden !:slight_smile:
Nou een zilveren medalle winnen dat is ook niet mis !
Wel spijtig dat ze met haar team nipt de finale heeft verloren.
Komt daar veel volk naar kijken en wat zijn haar plannen voor later?

Veel ouders natuurlijk en de kroonprinses van Spanje, Leticia kwam een dagje langs…

Toekomstplannen heeft ze nog niet echt maar ze zou wel graag verder gaan met volleybal, en de mogelijkheden zijn er zeker: ze is 12 en ze groeit nog steeds. Op dit moment 1.75 (blootvoets).

Hola, muchos felicidades. :biggrin:

Super leuk Roland, gefeliciteerd! :slight_smile:

Goedemorgen,beste vrienden in het reiscafe!
Vandaag is het een feestdag in Belgie (dag van de arbeid) praktisch alle winkels zijn gesloten,uitgezonderd de warme bakker.
Lekker niets doen en gewoon chillen. :slight_smile:

Ik las dat er in Moskou en Istanbul al betogingen zijn, houden de Belgen zich wel rustig? :teeth:

Alles geloten ,behave die warme bakker =ja rustig Dane -Nederland had vroegaaaaaah geen vrij. in de 60tigers mocht je dat zelf beslissen :hippie:

Toevallig heb ik vakantie, anders was ik ook niet vrij. :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Bofkont:rocker:

Ja, heerlijk hoor. :wink:

Via Wereldwijzer app

Morgen weeral gaan werken,dat betekend opstaan om 6:00am.
Gedaan met uitslapen,begon het al gewoon te worden.:slight_smile:

Morgen nog een dagje vrij, vanwege Bevrijdingsdag. Dinsdag is het weer over met de pret en moet ik ook weer vroeg op.

Via Wereldwijzer app

medelijden met jullie noeste werkers :tssk:

Pfff… Over twee uur ook alweer richting werk :frowning:

• Updated - - -

Mooi leven die studenten :wink:

Je hebt gelijk. :redface: Werkze straks!