Dat zal wennen zijn
Oh dat wel, gelukkig is het in de zomer en niet direct de treurige winter. :teeth:
Hoe gaat het met jullie, zaan & C4th? Nog reisplannen?
Ik ben alweer een maand terug uit Myanmar en Thailand. Misschien in oktober nog een paar dagen Schotland…
Klinkt mooi, Thailand staat ook nog op mijn lijstje. Ooit.
Is ook zeer de moeite waard, Myanmar trouwens ook.
Wanneer in oktober staat jouw Schotlandtrip in de planning Zaan?
Ikzelf vlieg op de 15e oktober naar Edinburgh, dan hollen we naar de autoverhuur en dan rijden we zo snel mogelijk in noordwestelijke richting, de Highlands in!
De datum en haalbaarheid staan nog niet vast, maar het plan was de eerste week van oktober.
Dan idd naar de autoverhuur en richting de speyside (Dufftown).
Dufftown… staat/stond een bezoek aan de Speyside Cooperage ook op het programma? Dat schijnt werkelijk waar ook een aanrader te zijn voor als je tussen de distilleerderijen even een alcoholvrij momentje wilt inroosteren ![]()
Dat was ook onze insteek :biggrin:
Wij komen dit jaar eerder in de buurt van Tallisker dan van de Glenlivet en Dewar’s #zinan
Wij willen naar iig naar Balvenie, Aberlour en Glendronach :biggrin:
Hoi Daniella das lang geleden !
Ik ben van plan om in December zo’n 3 weken op vakantie te gaan naar Thailand.
Das nog best lang wachten Georges.
Weet het Rien,maar moet zeker weten dat ik deze trip aankan.(voel me nog altijd moe)
Moe is lastig ja…
Ik had je er zojuist nog een berichtje over gestuurd, maar voor jouw zijn de reisplannen dus in december. Nou, heerlijk! Ik hoop dat je daar 3 weken volop kunt gaan genieten. ![]()
Muy buenas! Ik ben aan het aftellen: morgen laatste dag en zaterdag vroeg weg met de camper.
3 Weken door Frankrijk. De geplande route is via Bordeaux omhoog, kastelen van de Loire, Parijs, Eurodisney, Versailles, Normandië en via Mont St. Michel en Le Mans weer terug naar Sevilla
@: corberana: Nou Roland nog een prettige vakantie toegewenst ! ![]()
Mooie route, geniet ervan!
Thanks