Werd toch vandaag even heel erg behoorlijk verrast (en ontroerd) door mijn beste vriendin. Omdat ik haar de afgelopen maanden zo goed geholpen had en omdat ze zo blij was met mij als vriendin kreeg ik zomaar twee kaartjes voor een wedstrijd in de Grolsch Veste… zondag a.s. 17.00 uur…
Voor wie de wedstrijd op tv kijkt, ik draag iets oranjes, valt vast wel op :biggrin:
Ik heb ook jaren gespeeld. Vond het altijd een heerlijke sport. Maar aangezien mijn rug nogal eens instabiele momenten heeft, merkte ik dat ik op een gegeven moment angst had om duels aan te gaan… toen ben ik dus maar gestopt.
Ik was linksachter, maar vaak was ik wel overal op het veld te vinden omdat ik snel kon rennen. Helaas veel last van mijn knie, en dus maar gestopt. Het was wel altijd erg leuk om te doen. Voetballen met mijn nichtje doe ik dan nog wel, die is er trots op dat ze nu beter kan voetballen dan ik. :teeth:
Na een paar wedstrijden zwalken (achter was niet handig, C4th was altijd langzamer dan de tegenstander, wat erin resulteerde dat we heel veel vrije trappen tegen kregen… iets met als ik kwam was bal al weg, dus pakte ik man maar :biggrin:).
Een hele helft mogen keepen (er slechts 11 doorgelaten)(nee, dat was geen stotterend toetsenbord, er staat echt ELF). Daarna hebben ze me linksbuiten geprobeerd en dat bleek wel een schot in de roos. Hoewel ik rechtsbenig ben, kon ik toch prima voorzetten met links geven.
En ook het goal wist ik vrij aardig te vinden. Zelfs nog een seizoen topscorer geweest (eeh… van het team dan, niet van de competitie)…
Keepen kon ik ook écht niet. Ik dook dan nog eerder weg voor de bal, terwijl ik daar als verdediger geen last van had. Ik was als verdediger niet erg imposant :teeth: maar wel snel, dus in die zin was die positie wel oké. Ik heb hetzelfde als jij, ook rechtsbenig maar ik kan op de één of andere manier ook goed overweg met links. Qua handen is dat wel anders, lol.
Hoe was de sfeer in het stadion gisteren? Ik heb het toch mooi via Uitzendinggemist live mee kunnen kijken. :cheer:
Tja, fantastisch sfeertje uiteraard. De Denen zaten gewoon her en der tussen de Nederlanders op de tribune: geen enkel probleem. Hele gezinnen aanwezig, ja, was echt een heel tof sfeertje.
Klopt, daar heerst eenzelfde sfeer. Idem op het veld, de scheidsrechter is de baas en de spelers zullen het niet in hun harses halen om een scheidsrechter uit te schelden, wat in het voetbal maar al te vaak gebeurd.
Ik zal bij m’n ouders eens op zoek gaan, ze moeten er wel zijn.
Fijn dat dat gewoon kon, zo hoort het ook vind ik. Bij de WK’s ijshockey waar ik ben geweest, zit ook alles door elkaar. Het is altijd nog goed gegaan.