Stamtafel kletstopic, deel III

Ja, dan vast ook wel.

Best lullig voor Rotterdam…

Hoezo? Sparta en Excelsior hebben toch gewonnen en hiermee goede zaken gedaan voor lijfsbehoud :tand:

Even serieus, ik ben geen Feyenoordsupporter, maar had ze de titel enorm graag gegund. Ik vrees nu echter dat die andere club die ik het eigenlijk niet gun, de titel gaat winnen…

Door rellen verpest. Dat is erover …

Beetje domme “supporters”

Oef… heb gisteren letterlijk over me heen laten lopen. #thaisemassage

HELD!

En morgen weer…

Had vorige week één dag rugklachten die daarna hevig aan het uitstralen zijn gegaan naar heup en knie. Aangezien ik dit jaar echt een bouwpakketje lijk te zijn heb ik mijn fysiotherapeutische vergoeding zo ongeveer al wel op. Een collega raadde deze dame aan… Die is een dik uur aan het trekken, schuiven, kneden, stappen, springen etc geweest (voor 32,50 eurie… mijn loodgieter rekent dat ongeveer per kwartier af… andere manier van over mensen heen lopen) .
Voel me in ieder geval nog steeds alsof ik onder een vrachtwagen gelegen heb. Ze had me gewaarschuwd dat ik gisteren en vandaag erg veel pijn zou hebben… heb die opmerking enigszins onderschat…

Zeker weten! Hoe kleiner de Thai, hoe groter de pijn :wink:

En aangezien er niet zo heel veel grote Thaise vrouwen zijn… Kijk nog niet echt uit naar morgen

Vraagje, heeft iemand zaterdagavond The Level gekeken? Heb een stuk gemist en kan geen Uitzending gemist zien hier vanwege ‘Rechten’.

De eerste spullen liggen al klaar :zon02:

Rien ,je gelooft het niet maar zelf heb ik maar 10 minuten nodig om mijn koffer in te pakken.
In december neem ik een stevige grote plastic netzak mee das alles.

Qua kleding ga ik dat ook redden, maar de kleine dingen kosten veel tijd.

Hier moet ik dus uit concluderen dat jouw kleding een groot formaat heeft :slight_smile:

Mwah, gewoon xl…

Deze bizarre melding kreeg ik zowel op de laptop als op de mobiel…

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170719/44d5abc8c21ab80e58338513aa294a24.jpg

Heb ik ook regelmatig gehad, vreemde shizzle…

Zo, hoe gaat het hier met iedereen?

Ben een tijdje afwezig geweest, veel gedoe gehad en weinig zin/tijd om sociaal te doen op een forum. Gelukkig is de rust weer enigszins wedergekeerd. Vanaf deze zomer wonen we in Rusland. :slight_smile:

Hoi D, leuk weer wat van je te horen.