Stamtafel kletstopic, deel III

Hier heb je overigens geen antwoord meer op gegeven, snap echt oprecht niet waarom je je account in 1ste instantie hebt gewist.

Omdat je me pijn hebt gedaan met je woorden Thijs ! (dit is mijn antwoord)

Dus omdat ik zeg dat jij iets doet waar ik het niet mee eens ben wis je je account. Bijzonder…

Nou, dat is een kwestie opgelost. Nu de rest nog ff…

Wat bedoel je met de rest Rien??? :cheer:

Iets met een slak en zout…

Bedoel je de problemen met Willem269?

Onder andere…

Nou dat komt niet meer goed.

Das jammer.

Zo morgenvroeg gaan werken in de vrieskou,het is vooral de wind die me parten speelt,dan mag je verschillende warme handschoenen aanhebben,de koude komt er door.
Vanaf maandag ben ik thuis voor onbepaalde tijd

Mooi Georges, dan kun je vanaf maandag weer lekker op WWZ rondhangen :stuck_out_tongue:

Neen heb spijtig genoeg andere katten te geselen !

Pas op he georges… katten hebben meerdere levens… ze kunnen altijd terugkomen om wraak te nemen :biggrin:

Het was maar een gezegde Hanneke !
Tsja… een mens heeft maar één leven,wou dat ik een kat was !

Zo ingebadge en terug uitgebadge op het werk (ziek)
Straks een lekker warm badje nemen en daarna op de zetel wat rusten.

Negeerlijst even leeg gemaakt en zie opeens allemaal weer “normale” berichtjes van Georges. Het onomkeerbare besluit is dus toch omgekeerd.

Had niet anders verwacht als ik eerlijk mag zijn.

Alleen Hanneke en Jeroen (community manager) kennen mijn situatie van de laatste week,meer wil ik daar niet over uitweiden.

Uitweiden hoeft niet, maar ik vind het erg bijzonder hoe jij je gedragen hebt afgelopen week en vooral dat je nu dan weer admin bent na zo’n week en bepaald gedrag…

Mijn gedrag werd bepaald door slechts nieuws dat ik moest verwerken ! slechts nieuws+ problemen op het forum= depressie

https://thumbs.dreamstime.com/t/hoopteken-en-de-roze-illustratie-van-het-kankerlint-40524705.jpg