Stamtafel kletstopic, deel III

Forum admin?! Dit is niet heel geloofwaardig meer…

Tsja… dat het niet goed ging was me opgevallen

Maja… wat gebeurd is is gebeurd.

Nou ik wil me wel even excuseren aan Kees Down Under,Theiz,Willem269,LineC en Cor&wilna voor mijn gedrag,normaal ben ik best wel heel aardig.
groet,Georges.

Nou, dat vind ik heel netjes van je georges, ik zou een ieder dan ook willen voorstellen er zand overheen te mikken en gewoon weer door te gaan met wat we hier normaal gesproken ook altijd doen.

Wat mij betreft is de kwestie van de baan. Uiteindelijk waren/zijn anderen de reden van de trammelant tussen Georges en mij.

Tis al goed Georges. Daarom zei ik ook al, wat gebeurd is is gebeurd. (Ofwel, zand erover, bedenk me nu dat die eerste opmerking ook anders opgevat kan worden maar bedoelde het positief.)

@C4th: wat doen we hier normaal altijd? Dat vraag ik me nu al jaren af… :slight_smile:

Toch nog even. Ik denk dat Kees Downunder ook in het bovenstaande rijtje bedoeld was. Toch, Georges?:wereld:

Gelukkig, er is weer stroom :smiley:

Staat er al bij! ( Kees downunder) :wereld:

Huisje begint ook eindelijk weer behagelijk te worden…

Stroompanne gehad Rien? Veronderstel dat je huis word verwarmd met elektriek?

Yup. 360.000 huishoudens zonder stroom in regio Amsterdam, ik dus ook :frowning:

Das slecht voor de whiskyverkoop, komende 9 maanden dus veel zwangere vrouwen in de regio Amsterdam.

Dat geloof ik niet zo, volgens mij is de regio aan het vergrijzen. Qua verkopen zal het ook wel meevallen want rond 9.00 begon alles weer een beetje opgang te komen.

Denk het niet, Georges, ook bij olie- of gasverwarming moet de pomp van de cv op elektra draaien.

Tja en met die stroomstoring waren ze het spoor ook goed bijster :slight_smile:

Wij hebben goddank nog een gaskacheltje om de boel een beetje leefbaar te houden, want we hebben nog steeds problemen met de verwarming.
In november een nieuwe ketel gekregen, toen werkte dit niet, toen dat niet, nu wachten ze nog steeds op een onderdeel, zou vandaag geinstalleerd worden, maar… er miste blijkbaar iets bij de bestelling, dus het wordt weer later.
Goddank is het zomer en hartstikke warm hier in Tukkerland :drugged:

Georgess: Sterkte morgen!

Was het al vergeten Willem dat je inderdaad stroom moet nodig hebben om de pomp te laten draaien. :slight_smile:
Had in de vooravond nog beelden gezien op tv van de stroompanne in Amsterdam,ocharme de mensen die niet naar hun werk/huis konden.
Weet niet over de wetgeving in Ned,wat als je met het openbaar vervoer niet tijdig op je werk kan geraken,komt de werkgever tussenbeide in het loon bij niet gepresteerde uren?

Gelukkig is de kachel vandaag lekker warm :o

Heb hier op m´n werk ook het straalkacheltje aan (net als mijn jas…). koud hier in Sevilla!!! Zon schijnt wel maar met koude wind is het maar 5 a 6 ºC (buiten EN binnen).
Heb al een troep pinguins voorbij zien komenlol2

Ik wist niet dat het daar zo koud kon zijn. Of is dit toch wel uniek?