Heb de nieuwjaarsduik in het buitenbad in Rijssen overleefd…
Vorig jaar was het water een tropische 6 graden, dit jaar 2,9 graden.
Volgend jaar neem ik schaatsen mee.
Respect Hanneke, doe ik je niet na.
Moet je ook eerlijk zeggen dat ik van tevoren niet wist hoe ontzettend koud het zou zijn.
Toen ze het hadden over emmers koud water waarmee je je al vast een beetje kon voorverkouden begreep ik dat het kouder zou zijn dan vorig jaar…
Maar goed, ik heb er weer een leuke Unox ijsmuts aan overgehouden, daar deed ik het uiteraard voor (en voor de warme chocomelk, maar die bleek niet zoveel procenten te bevatten… als in 0…)('s avonds thuis wel weer goed gemaakt trouwens).
Dat van die ijsmuts geloof ik best… ![]()
Poeh… dat was een lastige quizvraag.
Had het soort gebouw vrij snel goed maar kon deze echt niet vinden.
Dank Annelies voor de vragen!
Succes voor de beide overgebleven kandidaten.
Yep ! Dat hebben jullie knap voor elkaar, physio75 en Sjos. Succes nog beiden !
En … dankjewel, Annelies ! ’t Was een fijne quiz.
Netjes physio75 en Sjos!
LineC, dat zelfs jij hem fout had… Jij bent toch wel de plaatjesbaas van het forum.
Nobody’s perfect lol2 …
Nieuwe vraag is wel weer een eitje.
@LineC Wat plaatjes betreft jij toch bijna wel hoor…
Goh, enkel wat plaatjes betreft !? lol2
Jup… lol2
Tsja… als admins (wederom) zomaar vertrekken dan is er schijnbaar niet meteen een oplossing dus duurt het schijnbaar even.
Lol @ Theiz
Oh, das nieuw! ![]()
Lolz!
Zou overigens wel fijn als de spam even gewist wordt. Hoef geen vals paspoort of rijbewijs.
Goed, laat ik eens even serieus zijn.
@Georges, wat is dat nu allemaal. Je krijgt kritiek waar je het niet mee eens bent, dat ontaard in een discussie waarbij jij vindt dat er harde woorden vallen. Persoonlijk vind ik dat meevallen maar misschien is dat Nederland - Belgie verschil. Daarop word je boos en wis je wederom je sccount. Daarna maak je nieuw account aan en ga je verder met boos zijn op mensen. Echter, je hebt zelf al vaker gezegd dat je wereldwijzer echt leuk vindt. Neem kritiek gewoon, doe er wat mee of laat het voor wat het is. Waarom meteen zo’n boze reactie. Ik snap dat echt niet.
Ik doel er meer op dat ik niet snap dat jij naar aanleiding van wat kritiek je account wist. (Dus gaat over je vorige account)
Je bent er maar druk mee. Je gaat het nog missen.:dag: