Stamtafel kletstopic, deel III

Wel jammer dat niemand tijdens mijn absent het spel : Met de trein is altijd een beetje reizen (Santiago De Compostela als eindstation) heeft afgemaakt.
Tja… laat maar iemand anders een leuke spel bedenken om de mensen te entertainen,want ikzelf stop ermee !

Veel vertraging gehad zeker??

Neen we waren op tijd geland,Rien !
Ik had geen klagen over de vlucht met Emirates,de stoelen waren comfortabel in Economy Class .
Wat ik wel heel leuk vond,was het volgen van de vlucht op het schermpje.
Zo konden wel zien wat er allemaal buiten afspeelde (gezien vanonder alsook boven de cockpit waren er cameras.
Wel spijtig dat ik niet met de Airbus A380 heb gevlogen,dat kan alleen maar via Frankfurt.

… of vanaf Amsterdam :biggrin:

Ik zou graag eens in de toekomst met de A-380 willen vliegen naar BKK.
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben over dat type van vliegtuig,het schijnt dat je de turbulentie minder voelt ,heb ik me laten vertellen.

Persoonlijk vond ik het nogal tegenvallen. Ik vlieg liever met de 777, voelt op een of andere manier net even fijner.

… en de crew was vreselijk ongeorganiseerd.

Mijn God, wat een drukke dagen achter de rug… Gelukkig nu weer eens echt tijd op rond te kijken op WWZ. :stuck_out_tongue:

Hoe gaat het met iedereen? Plannen voor de feestdagen?

Dat mag je ons ook wel hoor Georges :biggrin:

Ik wens jou in ieder geval ook fijne dagen.

Fijne dagen allen :biggrin:

@Rien
@Hanneke
@Daniella

http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/k/kerst/kerstwens1.gif

Nieuwjaarsdag kans op sneeuw lees ik net?!

Belgie maak ik me niet druk om hoor…

On January 2,temperature for the Netherlands -12° daytime,nighttime :-18° bellow zero.

http://static.panoramio.com/photos/original/30601819.jpg

:biggrin:

Oh boy… als het op 2 januari maar 25 graden is met een strak blauwe lucht
*nieuwjaarsduik in plaatselijke buitenbad, grote mond gehad… zit nu al aan de haard vastgeklonken…
Toen ik uitgedaagd werd was het nog zo’n 12 graden…

Hebben ze geen kinderbadje, dan ben je maar voor de helft onder :wink:

Strak plan zaan… Pootjebadend de nieuwjaarsduik door klinkt beter …

Dat dacht ik ook :biggrin:

Het eerste bezoek aan bit cafe in 2017.