Geef mij maar Max, beter dan voetbal momenteel. ![]()
Algemeen Dagblad
Even gezocht:
Er staat, in een super positief verhaal, dat België bij 3-0 “even wat gemakzuchtig werd en door laconiek uitverdedigen de 3-1 weg gaf.”
Dat noem ik niet echt kritiek helemaal niet als ik de rest van het stuk lees.
De 3-1 teruggekeken en ben het wel met het AD eens, dat was gewoon slecht uitverdedigd, onnodige tegengoal. ![]()
Doet niets af aan de goede prestatie.
Het slecht uitverdedigen konden we op het conto van Yannick Ferreira Carrasco(aanvaller) schrijven.
In de midweek nog Nederland versus Belgie bekeken,wat waren de Belgen slecht in kansen de nek om te wringen.
Eerlijk gezegd waren de Nederlanders rijp voor het slachthuis,maar je weet hoe het gaat in vriendschappelijke wedstrijden het eindigd 9 van de 10 keren op een gelijkspel.
Ik denk dat tervoren al was afgesproken om euch… elkaar geen pijn te doen qua gezichtsverlies.
Laten we eerlijk zijn,Nederland is een schim geworden de laatste jaren,een grijze muis.
Hopelijk halen ze met deze ploeg de eindronde in Rusland?
Nederland naar het WK?! Gaat niet gebeuren. Loopt te weinig kwaliteit rond.
Teveel goede jonge spelers zijn te vroeg vertrokken naar het buitenland en zitten allemaal op de bank, dan krijg je dit.
Lekker, hebben we ook die oranje shizzle niet.
Eerder deze week kwam er een bericht voorbij op het NOS Journaal, dat 3 van de 4 toeristen uit India terug komen met bacteriën in hun darmflora, die resistent zijn tegen allerhande antibiotica.
Dus ga ik zondag naar de KoningAap-dag, dan kan ik het met mijn reisgenoten eens rustig hebben over onze darmflora.:evil:
Gedeeltelijk eens met Theiz: Nederland naar het WK… gaat in 2018 niet gebeuren. Ligt echter niet geheel aan de kwaliteiten van de spelers… Onze huidige coach zal het zelfs voor elkaar krijgen dat Real Madrid tegen degradatie zal moeten vechten als hij daar trainer zou zijn.
Van Gaal is met dezelfde spelers derde van de wereld geworden, als waarmee Guus Hiddink & Danny Blind de EK niet haalden, zelfs niet nadat het deelnemersveld ongeveer verdubbeld was.
Blind… ach, daar maak ik geen woorden meer aan vuil. Veel slechtere keus hadden ze niet kunnen maken.
Nog geen voetbalverhalen?
Vanavond is het weeral een voetbalavondje,de 5de speeldag in de Europa League
Mijn vraag zal Manchester United punten morsen tegen Feyenoord ?
Was vooral zeer verbaasd over de 8-4 in Duitsland…
Iets anders,ik vind het echt jammer dat er niet meer leden meedoen aan het forumspel " Met de trein is altijd een beetje reizen "
Het is echt eeuwen geleden, dat ik ooit eens met een trein Frankrijk in ben geweest. Laat staan, dat ik toen al een digitaal fototoestel had.
Oh ja, met Google Earth kan je ook iets maken.
Misschien houden reizigers niet van een vooraf bepaalde route, en moet er meer vrijheid zijn. Zeg maar net als het vliegvelden spel…
Nou we kunnen nadien altijd naar een andere continent gaan om daar het spel voort te spelen.
Bevoorbeeld de treinhaltes zoeken in Australië of waarom niet de USA,dat kan allemaal !!
Mijn God, de NS doet ook alles om onder een claim uit te komen…
op 24 oktober een klacht/verzoek ingediend via het contactformulier op de website (waarbij beloofd werd binnen 5 werkdagen een reactie te ontvangen).
ongeveer een uur na die vijf werkdagen kreeg ik een mail met de tekst:
“Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder gemeld hebben wij op dit moment een achterstand. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.”
Op 15 november maar eens een mail teruggestuurd met de vraag of er al enige zicht was op wanneer ze wel aan mijn mail toe zouden komen.
Op 18 november kreeg ik van het servicecenter de volgende mail terug:
Geachte mevrouw Baerends,
“Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor de late beantwoording.
Graag beantwoord ik uw vraag over de afhandeling. Echter uit de door u verstrekte informatie kan ik niet opmaken waar het om gaat. Wilt u zo vriendelijk zijn om de oorspronkelijke e-mail in een reactie op deze e-mail aan mij te sturen?
Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder. Kijk op ns.nl of stel uw vraag op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). U kunt ook contact opnemen met onze medewerkers van Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of Twitter @NS_online. Wij staan dag en nacht voor u klaar.”
Uiteraard… nu heb ik enige ervaring met dit soort bedrijven, dus zekerheidshalve de tekst bewaard die ik op het online formulier ingevuld heb. Per kerende mail teruggestuurd.
Precies een paar uur na die vijf werkdagen ontving ik de volgende tekst:*
"Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder gemeld hebben wij op dit moment een achterstand. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.*"
Denk dat ik volgende week maar weer eens een mail stuur met de vraag hoe lang het nog gaat duren, waarna de complete conversatie hierboven zich zal herhalen :biggrin:
Wellicht handiger het via Twitter te spelen… (of gewoon iets heel echt vorige-eeuws te gaan doen… BELLEN)
Twitter werkt goed! ![]()
Dat was een best fris blokje om…