Ha mensen!
Ik ga van half september tot eind december 2006 stagelopen in Suriname en eindelijk beginnen mijn plannen zich te vormen! Als het goed is ga ik van begin oktober tot net voor kerst stagelopen op een basischool in Paramaribo. Misschien ga ik ook rondkijken op de Pabo in Paramaribo.
Nu zijn er nog zo ontzettend veel dingen die ik graag wil weten en waar ik nieuwsgierig naar ben. Dus als er mensen zijn die tips hebben?!
Ook ben ik op zoek naar mensen die ook in die periode naar Suriname gaan…
Ik ben ook van plan om naar suriname te gaan in september, ook lesgeven, maar dan op het voortgezet onderwijs!
Is wel leuk om contact te hebben met mensen die ook rond die tijd gaan.
Hey allemaal,
Dit is leuk om te lezen, allemaal mensen die in september gaan. Ik ga de 15e september. Vind het allemaal kei spannend en heb er echt zin in. Ik vlieg met SLM. Huisvesting heb ik via mijn stagebegeleider geregeld. Ik ga stage lopen op een internaat in Paramaribo!!
Ik hoor graag van iedereen die gaat, lijkt me leuk om vooraf al dingetjes te bespreken!altijd handig!
Wanneer je nog geen huisvesting, stageplaats, vliegticket of trips geregeld hebt, kun je altijd bij ons terecht.
Ook voor informatie staan we graag voor je klaar.
Uniek in Suriname Paramaribo.
Studenten complex met 20 kamers met zwembad en hangmattenkamp, eigen douche en toilet.
Het complex is gelegen op tien minuten fietsen van het stadshart in een zeer veilige en nette buurt met bewaking.
De kamers zijn voorzien van een internet aansluiting, een groot bed, een kledingkast, bureau en een plafond ventilator.
Aan stagewonen zit ook een in Nederland opgeleide huisarts verbonden.
Al met al een unieke kans om met mede studenten onder 1 dak te wonen en een geweldige tijd te beleven in Suriname.
Kijk voor meer info op www.stagewonen.nl of mail naar stagewonen@hotmail.com
Hoi suzanne,
Hoe ben jij aan een basisschool in suriname gekomen? Ik doe ook de PABO en wil ook graag stagelopen op een basisschool in suriname… ik hoor ut graag, groetjes Jessie