Stage Suriname

Hallo Allemaal,

Ik ben Froukje en ik ga vanaf januari 6 maanden stage lopen in Suriname, waarschijnlijk bij de Pater Ahlbrinck Stichting. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in, ben nog wel bezig met ticket regelen enzo… T is best moeilijk om een goedkoop ticket te vinden, er is al veel volgeboekt, heeft iemand daar een tip voor.
Er zijn vast wel meer mensen die stage gaan lopen in Suriname, misschien ook wel volgend jaar, en het zou leuk zijn om met die mensen (jullie!) in contact te komen! kunnen we misschien wel info uitwisselen enzo? Ook heb ik gekeken naar woonruimte en is in uppie best wel prijzig…

Nou misschien tot in Suriname,

Groetjes Froukje

hi Froukje,

meer informatie over woonruimte, stage en eventueel oproepen plaatsen om andere stagiairs te ontmoeten kun je doen via:

CasaCama.com

of mail naar [email=info@casacama.com]info@casacama.com

Hey hallo,

Ik ga ook in de periode van Januarit to Juli naar Suriname. Ik beb alleen ook nog geen huisvesting.

Groetjes Lianne

Beste Lianne,

Momenteel hebben wij nog meerdere stagewoningen beschikbaar, variërend van een kamer tot een zelfstandige woning. De prijzen liggen rond de 125 euro per maand, inclusief gas/water/licht.

Kijk voor meer info even op onze website, onder “zoeken”.

Of stuur ons een email naar info@casacama.com

Met vriendelijke groet,
Miko Prorok

Originally posted by lianne@28-11-2003, 19:57:07
** Hey hallo,

Ik ga ook in de periode van Januarit to Juli naar Suriname. Ik beb alleen ook nog geen huisvesting.

Groetjes Lianne **

hallo Lianne,
Als je geinteresseerd bent in huisvesting en/of verdere begeleiding KUN JE DAMIAN EN ROCHE kontakten op e-mail adressen:

tha_blues@hotmail.com en/of nightvison61@hotmail.com

We kunnen je nl. verdere instrukties geven en een verblijfplaats naar wens verschaffen. We zijn beide zelf in Suriname woonachtig en hebben dus als beroep om jou je thuis te laten voelen ik lekker Suriname. We kunnen ook voor vervoer van en naar onze luchthaven aanbieden. Uitgaans tripjes voor groepjes etc. etc. organiseren.
We kunnen je dus “wegwijs” maken en misschien ook nog wat overige vragen van jouw kant beantwoorden.

Dus indien je interesse hebt kun je een van ons een mailtje versturen.

veel succes!
damian en roche

Originally posted by lianne@28-11-2003, 19:57:07
** Hey hallo,

Groetjes Lianne **

hallo Lianne,
Als je geinteresseerd bent in huisvesting en/of verdere begeleiding KUN JE DAMIAN EN ROCHE kontakten op e-mail adressen:

tha_blues@hotmail.com en/of nightvison61@hotmail.com

We kunnen je nl. verdere instrukties geven en een verblijfplaats naar wens verschaffen. We zijn beide zelf in Suriname woonachtig en hebben dus als beroep om jou je thuis te laten voelen ik lekker Suriname. We kunnen ook voor vervoer van en naar onze luchthaven aanbieden. Uitgaans tripjes voor groepjes etc. etc. organiseren.
We kunnen je dus “wegwijs” maken en misschien ook nog wat overige vragen van jouw kant beantwoorden.

Dus indien je interesse hebt kun je een van ons een mailtje versturen.

veel succes!
damian en roche

jj[EMAIL=“ymkjebosma@hotmail.com”]

Hey,

Voor mij geldt hetzelfde. Alleen ik ga begin februari tot en met eind juli. Maar ja hier weet volgens mij niemand echt er iets over te vertellen. Want op mijn topic is ook nog steeds niet gereageerd.
Duss