Te huur:
Net appartement in Paramaribo, Suriname. Voor stagiares of vakantiegangers.
Ik heb zelf een half jaar in Paramaribo gewoond in dit appartement.
Het gaat om een bovenwoning in Paramaribo zelf. Het is gemeubuleerd, alles is aanwezig.
*Woonkamer
*Eetgedeelte
*3 slaapkamers met elk een tweepersoonsbed. 1 slaapkamer is voorzien van airco. Er staat eventueel ook een ventilator.
*Nette douche en Toilet
*Grote keuken met oven, gasfornhuis, magnetron en keukenbenodigdheden
*Wasmachine met centrifuge
*TV en Radio
*2 Balkons
*Goed beveiligd (Ramen en deuren etc zijn voorzien van dievenijzer)
Voor meer info en foto’s kan je me contacten. De prijs hangt af van de duur van het verblijf. Ik heb hier zelf verbleven (als stagiaire) het is een prima appartement. Wat ik betaalde per maand vond ik erg meevallen.
De meubels die er staan zijn ook allemaal vrij nieuw.
Ik heb zelf ook stage gelopen in Suriname en ik had echt een supertijd.
Het weer was mooi, het eten was lekker en ik baalde toen mijn stage voorbij was <_<
Het was best lastig om een goede stage plek te vinden maar een leuke studentenkamer had ik zo gevonden via Casacama.com. Ze hadden best veel keus en ze waren aardig en behulpzaam.
Ik denk dat ik volgend jaar weer naar Suriname ga maar dan voor een vakantie!
Op onze site zijn in principe alle kamerverhuur studentenhuizen. Als dit niet zo is, staat het er duidelijk bij vermeldt.
Een paar straatnamen:
Van Idsingastraat (210 euro per maand)
Stoelmanstraat (205 euro per maand)
Celinastraat (160 euro per maand)
Willem Anthonylaan (180 euro per maand):dope: aanrader!!
Catostraat (180 euro per maand)
Stanvastestraat (180 euro per maand)
Archimedesstraat (190 euro per maand)
Via Bellalaan (210 euro per maand)
Agilalaan (210 euro per maand)
Een hele goedkope en leuke kamer is de Langatabikistraat (135 euro per maand), dit is geen studentenhuis, maar een inwonende kamer bij 2 studerende Surinaamse zusjes.
Indien je met meerdere studenten tegelijk gaat is het soms goedkoper om een gehele woning samen te huren.
Woningen beginnen al vanaf 240 euro per maand (2 slaapkamers).
Nou, zoals je ziet volop keuze! kom gewoon eens rustig een kijkje nemen op onze site en bij twijfel en/of vragen bel je ons gewoon even op: 0651900557 of stuur je een mailtje: [EMAIL=“info@casacama.com”]info@casacama.com
Hallo! Ik ben samen met een vriendin tevens klasgenoot op zoek naar een stageplek in suriname voor de periode van februari tot juli 2007. We studeren communicatie dus de stage moet wel in deze richting zijn. Heeft iemand tips voor mij waar ik het best kan zoeken of heeft iemand misschien een stageplek?? groetjes astrid
Hoi astrid,
Je kunt je het beste inschrijven bij een bemiddelings bureau. Zij regelen stage voor je en evt. je kamer. Wel tegen een vergoeding, maar dat hoeft niet zo duur te zijn. Ligt er net aan via welke je je inschrijft
Wij verhuren een leuk volledig gemeubileerd 2 persoons apartement in Paramaribo, te Zorg en Hoop.
Het apartement heeft 1 slaapkamer met airco, ruime zit/eetkamer /keuken , bad/toilet. Het is dichtbij openbaar vervoer, internet cafe’s, scholencomplex en ziekenhuis. De huur bedraagt Euro 300 per maand.
Maak vrijblijvend contact voor meer informatie/foto’s.
Bij de meeste stagebemiddelingsbureau’s kan je je trouwens ook kosteloos aanmelden. Pas wanneer er een stageplaats is gevonden en die ook is goedgekeurd door je onderwijsinstellingen, worden er pas kosten in rekening gebracht. Dus je zit nergens aan vast.
In uw bericht verteld u een apartement te verhuren te Zorg en Hoop voor 300 euro per maand.
Ik ga waarschijnlijk vanaf Februari 2010 mijn afstudeerperiode in Suriname doen, mijn vriend gaat dan met mij mee.
Ik vroeg mij af of u mij misschien wat meer informatie/foto’s kon toesturen zodat ik mij alvast kan orienteren.
In het kader van mijn afstudeerscriptie wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen. Het neemt hooguit 5 minuten van jullie tijd in beslag. Het heeft betrekking op toerisme naar Suriname. Het is belangrijk dat de behoeftes en gedragingen van degenen die Suriname bezoeken in kaart worden gebracht, zodat bedrijven in Suriname daar beter op kunnen inspelen.
Door op de onderstaande link te klikken, kom je op de pagina voor het invullen van de enquête.