Appartement of kamer gezocht!!

Hey,

Ik ga in van begin sept. 2007 tot februari 2008 stage lopen in suriname. Ik ben nu druk bezig een stage plek aan het zoeken en ben ook al aan het solliciteren. Nu heb ik daar natuurlijk ook woonruimte nodig. Het liefst niette duur en met internet. Ik hoop dat iemand info voor me heeft.
Alvast bedankt!!

Zijn er nog meer mensen die in deze periode daar stage gaan lopen?

Groetjes Nienke

Beste Nienke,
Per aug 2007 is mijn woning beschikbaar voor stagiairs en/of hun ouders. De woning staat in een hele nette en veilige buurt ( in de buurt van een Nederlandse school en een Ambassade) en ongeveer 8 minuten verwijderd van het centrum. Benedenwoning en bovenwoning beschikbaar. Beneden: Grote slaapkamer, voorkamer, keuken, douche, toilet, washok. Boven: 3 slaapkamers, keuken, eetkamer, voorkamer, hal, douche, toilet en voor- en achterbalkon. De woning is goed beveiligd en voorzien van warmwater en airco in de masterbedroom. Huishoudster en tuinman aanwezig.
Je moet wel bereid zijn om met meerdere studenten de woning te delen.
Voor interesse of vragen kan je me altijd mailen.
Als je aangeeft in welke richting je een stageplek zoekt kan ik ook wat voor je betekenen misschien
Groet
Sally2

hallo!
ik ga vanaf half augustus tot eind november stage lopen in Paramaribo en zoek voor die periode woonruimte!
ik ga stage lopen bij crozrootz en twenty4, een guesthouse met toerbedrijfje, ik heb er heel veel zin in en het lijkt me leuk vast contacten te leggen met mede stagelopers!
na mijn stage wil ik nog 3/4 weken gaan rondreizen in een ander zuid-amerikaans land
gr lizet

Beste Lizet85,

Zie mijn bericht hierboven.
De woning is beschikbaar in die periode. Mail me als je meer wilt weten

Hoi Lizet,

Mag ik vragen hoe jij aan je stageplek bent gekomen??

Groetjes

sally ga je de studenten weer in een avondtuur storten, je weet zelf hoe

onveilig het in de omgeving is met de berovingen aldaar.

hallo allemaal,

een studiegenootje van mij loopt nu stage in suriname, en ik kan ik haar woning als ik er nog 2 mensen bij vindt!
dus als iemand iets zoekt, vanaf augustus dan hoor ik dat graag!
gr lizet

Voor huisvesting in Suriname zonder bemiddelingskosten:
http://www.stghijaz.blogspot.com

of kijk op onze website :Stichting Hijaz Suriname : www.hijaz.de

Ik zoek ook wat per augustus lizet85!!!
gr maartje

Hallo allemaal,
ik ben kirsten, studente en ik ga in Oktober van dit jaar voor 5 maanden stage lopen in Suriname. Ook ik zoek dan nog woonruimte en wil graag een woning of kamer in een veilige buurt én met mede-huisgenoten ( alleen is toch ook maar alleen)

Beste Nienke,

Voor kwalitatieve stageplaatsen en veilige en betaalbare huisvesting in het centrum van Paramaribo, kun je naar www.flexiblesuriname.com
Wij beheren diverse woningen voor stagiaires. Zo leer je in korte tijd andere staigiares kennen en ben je nooit alleen.

Als wij iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.

Flexible Stagebureau,
Hortence