Gezellig appartement aangeboden Paramaribo Noord

Ga jij stage lopen en ben je nog op zoek naar een geschikte woning??

Ik verhuur de benedenwoning van mijn huis (Maretraite 3) aan een stagiaire. De woning is zeer goed onderhouden en gelegen in een rustige, nette en veilige buurt. De woning is volledig en gezellig gemeubileerd en bestaat uit een eigen keuken, badkamer en woon-/slaapkamer. Ook kan je lekker chillen in de mooie ruime tuin(terraszet + bar aanwezig). De woning is centraal gelegen en in de buurt van supermarkten, restaurants, uitgaanscentrum, woningen van andere stagiaires en het centrum van de stad. De woning is voorzien van dieventralies, alarm en buurtwacht. Zelf woon ik op de eerste verdieping. Enkele jaren geleden heb ik in Suriname stage gelopen en daarna besloten in dit heerlijke land te blijven wonen.

De huur bedraagt euro 165,- per maand, foto’s zijn op aanvraag.
Heb je belangstelling dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Groetjes An

Hoi An,

Een paar dagen geleden heb ik je een mail gestuurd, maar weet niet of dit is gelukt, vandaar dat ik het op deze manier nog een keer probeer…Het afgelopen half jaar heb ik mijn studie logopedie afgerond in Suriname. Nu heb ik een baan aangeboden gekregen en wil ik supergraag terug!! Ik mis het land! Nu ga ik waarschijnlijk eind september terug, maar ben ik nog dringend op zoek naar woonruimte…is het appartement nog beschikbaar?

Groetjes Marleen

Hallo,

Ik kom op stage van 29 oktober tot 13 maart en ben nog op zoek naar woonst. Is het mogelijk om mij foto’s te laten zien?Is het ver gelegen van het christoforusinternaat in de Prinsessestraat? Dank bij voorbaat!

Hallo An,

ik ben op zoek voor studenten naar woningen in het buitenland.
Jou berichtje sprak mij aan. Misschien wil jij wel samenwerken met
Student Housing 4 U. Het kost jou (als verhuurder) helemaal niks!
Neem eens een kijkje op onze website www.studenthousing4u.com
Als je interesse hebt neem dan contact met mij op of iemand anders
van SH4U op.

Groetjes Desiree

[EMAIL=“info@studenthousing4u.com”]info@studenthousing4u.com