Stage

Hallo allemaal!

Vanaf september tot en met januari ga ik stage lopen op Sint Maarten. Dit ga ik doen bij Foster Families Central. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met anderen die op dat moment ook op Sint Maarten zijn:)

Groetjes,
Nynett

Hoi Nynett!

Van november tot en met februari ben ik ook op SXM voor stage bij het ministerie van VROM :smiley:
Ik heb er heel veel zin in! Waar ga jij stage lopen? En heb je al huisvesting geregeld? Ik ben nog op zoek…
Ben ook flink aan het zoeken naar goedkope tickets, maar zie dat via dusseldorf het goedkoopst is nu.

Wie weet zie ik daar wel!

Groeten, Alexandra

oh oeps sorry, niet goed gelezen er stond al waar je stage gaat lopen? Wat is dat voor een bedrijf/instelling?

Groeten!

Hallo Alexandra!

Bedankt voor je berichtje;) Het is een instelling voor de pleegzorg op Sint Maarten. Uit huis geplaatste kinderen matchen aan een pleeggezin en hen begeleiden. Ben heel benieuwd! Heb er ook enorm veel zin aan haha. Wat is VROM een instelling? Ik heb al huisvesting. Heb het geluk dat mijn vader op Sint Maarten woont, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken… Ik heb een tijdje geleden wat rond geneusd en kwam op www.llink2.com terecht… Las dat ze je kunnen helpen met het vinden van woonruimte. Denk dat je die site vast al wel kent, maar goed haha:) Tickets zijn inderdaad behoorlijk prijzig. Hoop dat je een mooi prijsje kunt vinden!

Groetjes,
Nynett

Hoi Nynett!

Snelle reactie! Fijn dat je alles al rond hebt :slight_smile:
Ik ga stage lopen bij het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu. Ik studeer in Nijmegen economische geografie.
Ik heb de Llink2 site gevonden ja, leek me wel een goede optie!

Wie weet kunnen we een keer meeten ergens, lijkt me leuk ik ben overal voor in!

Groetjes!

Klinkt erg leuk! Heb je al veel contact gehad met hun? Ik doe de opleiding sociaal pedagogische hulpverlening op Windesheim in Zwolle. Zit in me laatste jaar nu… Lijkt me erg leuk om elkaar daar eens te ontmoeten! Misschien kunnen we contact houden via Facebook? Zou je mijn link even geven… Redirecting...

Wie weet, tot snel;)

Hey Nynett en Alexandra,

Ik lees hier dat jullie stage lopen op Sint Maarten. zijn jullie al begonnen?
Ik begin februari en ben nu dus druk bezig met alles regelen zoals vlucht en woonruimte bijvoorbeeld.
Is het jullie gelukt om goede woonruimte te vinden en zo ja kunnen jullie mij wat informatie geven?

Groetjes,

Leonie

Hoi Leonie,

Leuk dat je ook deze kant op komt! Ik ben er nu een paar dagen en heb het al erg naar mijn zin. Ik zit samen met een ander meisje in een appartement, heel leuk en er zitten hier meer studenten. Je kan contact opnemen met watheyrealestate@caribserve.net wij wonen in philipsburg aan het strand heel mooi! Stuur je mail in het Engels.

Als je nog meer vragen hebt laat maar horen.

Groeten, Alexandra

Hey Alexandra,

Oke sinds pas ben je er! Lijkt me heerlijk, zeker nu het hier koud wordt!
Bedankt voor de tip! Ik heb net een mail gestuurd en wacht dus op reactie!
Als er meer vragen zijn dan weet ik je te vinden :wink:
Geniet van het eiland!
Ooh tot wanneer blijf je trouwens?

Groetjes,

Leonie

Hoi Leonie,

Goed bezig! Ik blijf tot en met februari en nog de eerste week van maart! Wie weet tot dan.

Groeten, Alexandra

Hey,

Oke! Ik begin 11 februari! Dus misschien tot dan!

Doei

hey Alexandra,

Hoe gaat het op Sint Maarten? Nog steeds naar je zin?
De feestdagen ook daar gevierd?
Ik heb contact gehad over huizen, ik heb een vraag. woon je op 209 Front street?
Ik had eerst een huis op 177 front street en dat huis was mij beloofd maar is serieus net last minute verteld dat er een dubbele boeking is en nu het huis dus niet doorgaat…onwijs vervelend. ER is mij nu een huis op 209 aangeboden. heb je daar ervaring mee? groetjes, Leonie

Hoi Leonie,

Ik stuur je een Prive berichtje…

Groet, Alexandra