Stage Sint Maarten (september)

Ik ben erover aan het nadenken om mijn stage op Sint Maarten te gaan lopen (beginnende in september).
Nou ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die al eens hun stage op dit eiland hebben gelopen en of er misschien zelfs mensen zijn die in dezelfde periode stage willen gaan lopen.

Ben ook benieuwd naar hoe mensen Sint Maarten zien in vergelijking met Curacao en Aruba,

Hi Slomy!

Ik ga ook stage lopen op St. Maarten, vanaf september. Ik ben naar 't zelfde benieuwd als jij. Heb je al een onderkomen?

Groetjes! Kirsten

Heey Kirsten,

Voor mij is het ondertussen vrijwel onmogelijk om stage te gaan lopen op Sint Maarten aangezien mijn stagecoordinator niet echt zijn toestemming wilt geven voor een stage op de Antillen.

Groeten, Ron

Hai allemaal,

Ik ga ook vanaf september stage lopen op Sint Maarten. Ik heb huisvesting geregeld via droomstage.com –> Delta hotel (is net helemaal verbouwd!!!)
Lijkt me leuk om contact te houden. Mijn email adres is: sabhansen@hotmail.com

Groetjes Sabine

Hoi allemaal =)
mijn vriend loopt nu stage op sint maarten, voor 10 maanden. nog t/m mei 2010.
ik ben ook van plan om naar hem te gaan voor een paar maanden, ongeveer half/eind november. hebben jullie nog tips over wat ik zou moeten doen, vliegtickets boeken, vergunningen etc…
ik wil daar werken in de horeca of in een hotel ofzo, om toch ook daar 6 maanden te kunnen overleven… ik hoop snel wat van jullie te horen!

Hey allemaal!
15 augustus vertrek ik ook voor 5 maanden naar Sint Maarten om stage te lopen in een hotel in Philipsburg. Het lijkt me leuk om met iemand of een aantal mensen daar in de buurt iets te huren!
Voor msnen of mailen: mijn e-mailadres is [EMAIL=“marjoleinvgens@hotmail.com”]marjoleinvgens@hotmail.com.
Groetjes Marjolein

Haha ik mag hopen dat het helemaal verbouwd is, toen wij er zaten kwam het plafond naar beneden zetten…
Verder zijn het wel prima kamertjes, maar die zien er niet helemaal uit zoals droomstage ze op de site heeft staan!

X kimberly