Vanaf eind januari tot het begin van juli ga ik stage lopen op St. Maaren.
Omdat ik alleen ga lijkt het me leuk en gezellig om al wat mensen te leren kennen die ook rond die tijd op het zonnige eiland te vinden zijn!
Hopelijk tot dan!
wat leuk dat je stage gaat lopen op Sint Maarten! Ik ga van eind mei tot eind augustus stage lopen op het Oyster Bay Beach Resort,ik weet dat het niet precies samen valt met jouw stage maar ook mij lijkt het leuk om alvast iemand te leren kennen die dezelfde ervaring mee gaat maken als mij Waar ga jij stage lopen?
Leuk dat je ook naar St. Maarten gaat. Ik heb mijn woonruimte via droomstage geregeld en kom nu terecht in Paula’s Inn. Daar heb ik verschillende verhalen over gelezen…dus ik zal vrijdag wel merken of het wat is of niet!
Ze helpen je wel goed bij droomstage, dus misschien een tip om even op hun site te kijken.
Paula’s Inn bevalt tot nu toe prima. Ik heb alleen geen internet, maar als het goed is wordt dat deze week geregeld. (dat is natuurlijk altijd nog afwachten) Dat delta hotel staat in Philipsburg? Als dat zo is wordt dat denk ik verbouwd, want ik zou eerst hier in Pburg in een appartementencomplex komen. Dat was een oud hotel, dus zou best dat kunnen zijn.
Verder bevalt het leven me hier goed. Schrik niet van de prijzen hier, het is hier een stukje duurder dan in Nederland!
Wie weet zie ik je nog wel in Paula’s Inn.