Hallo allemaal,
Mijn naam is Pieter Tichelaar en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraag betreffende mijn stage in Suriname.
Ik was oorspronkelijk van plan om per september naar Suriname te vertrekken om daar aan mijn stage te beginnen. Ik heb mijn visum echter te laat ingediend en deze is helaas op dit moment nog niet goedgekeurd.
Hierdoor ben ik nu van plan om mijn jaar om te gooien. Ik moet dit jaar een minor (4,5 maand) en een stage (4,5 maand) volgen. Ik was dus van plan om eerst op stage te gaan en daarna mijn minor te volgen, maar ik wil het nu graag omdraaien. Mijn vraag is nu alleen of mijn visum nog wel geldig is, als ik in februari in plaats van september vertrek.
Ik heb in mijn visum aangegeven dat ik per september zou vertrekken en ik maak me zorgen dat mocht mijn visum straks worden goedgekeurd, dat ik alsnog niet weg kan omdat de vertrekdatum niet meer klopt of omdat er te veel tijd zit tussen de goedkeuring van mijn visum en mijn uiteindelijke vertrekdatum.
Ik heb op 22 juli mijn aanvraag op de bus gedaan, uitgaande van drie maanden zou dat betekenen dat ik vanaf 22 oktober zou kunnen vertrekken.
Alle hulp is welkom!