Ik ben druk op zoek naar een stageplaats in de periode sept 2007 t/m febr 2008.
Ik volg de opleiding Personeel en Arbeid en zoek een stageplaats als decaan/ studiekeuzeadviseur.
Ik heb mijn ingeschreven bij verschillende stagebureaus. Tot op heden hebben zij mij geen concreet aanbod kunnen doen. Nu de datum van stage steeds dichter bijkomt wil ik snel een plaats vinden zodat ik kan starten met het boeken van een vliegticket, aanvragen visum etc.
Kan iemand mij helpen met het vinden van een stageplaats?
Heeft er iemand contacten met voortgezet of beroepsonderwijs in Paramaribo?
Via internet is het lastig adressen van diverse scholen te achterhalen.
Alvast bedankt!
Oja erg leuk om al die positieve verhalen over suriname te lezen… het gaat nu echt kriebelen… ik wil er ook eens graag vandoor!
Groetjes Mariëlle van Aarle
Deventer, (bijna) 23 jaar
Grappig, ben zelf net begonnen met mijn orientatie naar een afstudeerplek in Suriname. Ik volg namelijk dezelfde opleiding en het is nog best een zoektocht he? Ik kan je dus op dit moment (nog) niet echt verder helpen… Ik hoef pas in het tweede gedeelte van het vierde jaar (dus in jan/feb 2008) af te studeren dus ik heb nog even. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden voor eventuele tips etc??
Ik ga vanaf Aug tm Feb ook stage lopen in Suriname, alleen in het ziekenhuis als verpleegkundige!
Wie weet komen we elkaar nog tegen :hihi:!
Welke spuiten hebben jullie allemaal gehaald, of gaan jullie halen?
prima plan om elkaar op de hoogte te houden!
Hierbij mijn e-mailadres dat kan handig zijn: [EMAIL=“maarle84@hotmail.com”]maarle84@hotmail.com
Zeker als blijkt dat ik echt weg ga dan kan ik miss wat voor je betekenen als ik daar zit. Ik ben van plan ook een waarbenjij.nu aan te gaan maken. Groetjes Mariëlle
hey
misschien kun jeje inschrijven bij www.stageloketsuriname.nl ( als je dat nog niet gedaan had) ik heb via hun mijn stage gevonden!!
Ik ga van 28-08-2007 tot 02-02-2008 eb heb er vet zin in!!
stageloketsuriname oh die nienke is wel wolf in schaapskleren, de exstagiaire weet wel genoeg geld af te troggelen uit stagiaires, je kan best wel verder kijken.
zet studenten in onveilige buurten, inbraak op los!!!
ann, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar ik ga voor het eerst naar suriname dus ben geen exstagiaire!!
misschien moet je eens ophouden met die domme opmerkingen!!