Suriname Stage Sept-jan2005 Wie?

Hallo,

Ik wil graag weten of er mensen zijn die vanaf september tot januari 2005 stage zullen lopen in Suriname.
Het zou erg leuk zijn als we nu al in contact kunnen komen.

Ik hoop snel van jullie horen.

Groetjes :slight_smile:

Hoi! Ook ik ga stage lopen in Suriname, van September tot juli, met nog 4 andere meiden! We hebben er iig veel zin in!

ik ga als goed is stage lopen van januari tot juli

groetjes sabine

Hey Sabine!!

Ik ga ook in die periode stage lopen in Suriname/Paramaribo.
Heb al een kamer voor die periode. Februari tot eind juni.
Lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Mijn mail is: xxellen19xx@hotmail.com

XX Ellen

ey ellen,
mij lijkt het ook leuk om je in contact te komen,ik doe de studie SPW

we horen van elkaar,

groetjes sabine

He Sabine!

Ik doe de studie SPH! :slight_smile:
Heb jij ook al een woning enzo?
Ik heb nog geen stage gevonden, maar dat gaat vooral via school. Ik wil in ieder geval met kinderen. De crisisopvang trekt mij vooral.
Welke periode ben jij er precies?

Je kan me ook mailen, daar kijk ik wat vaker…

XX Ellen

Heej luitjes,

Ik ga ook voor stage naar Suriname. Vanaf half september tot eind januari 2006. Omdat mijn stage pas sinds net zeker is ben ik nog dringend op zoek naar woonruimte.

Ik ben een sociale, niet-rokende student van 21. Ik studeer Civiele Techniek (weg- en waterbouwkunde) en ga in Paramaribo bij de Surinaamse Waterleidingsmaatschappij (SWM) stage lopen.

Als je nog een tip hebt of vragen, dan hoor ik het wel!

Mijn MSN is: maartenborgdorff@hotmail.com

Groetjes,

Maarten

Een vriendin van mij vertrekt 24 september voor een half jaar naar Suriname… je kunt haar op deze site volgen! Misschien wel interessant…

http://evelienenilse.waarbenjij.nu

Eigenlijk wel benieuwd hoe jullie die huisvesting bij dat kindertehuis geregeld hebben enzo. Kan er op internet verder niks/weinig van vinden. Kan iemand me daar meer over vertellen?

Dat kan ik je helaas ook niet vertellen… Volgens mij heeft de school heel veel/alles geregeld… (Windesheim Zwolle)

Beste Mozz (en alle andere kamerzoekenden),

Wij, Stageloket Suriname, willen je graag helpen bij het vinden van een geschikte kamer. Stageloket Suriname is een stagebemiddelingsbureau die studenten helpt bij het vinden naar een geschikte stageplaats in Suriname. Daarnaast helpen we ook bij andere zaken die betrekking hebben op je stage.

Wij hebben bijvoorbeeld ook vele accomodaties in ons bestand, varierend van kamers in studentenhuizen tot aparte appartementen. Er zal dus zeker iets bij zitten waar jij je thuis bij voelt.

Mocht je gebruik willen maken van onze diensten, mail ons dan op info@stageloketsuriname.nl en dan gaan we op zoek naar geschikte huisvesting voor jou.

We wensen je in ieder geval veel succes met je stage en hopelijk wordt het een onvergetelijke!

Hoi iedereen!

Inderdaad voor Ilse is alles geregeld in Suriname.
Ik ga namelijk ook met Windesheim naar Suriname!!! Van november tot april!
Heb er helemaal zin in!!!

Misschien zie ik jullie daar!

Check mijn website: bodineinsuriname.waarbenjij.nu

Groetjes Bodine