Stage Suriname februari 2011

Hoi,

Wat leuk dat er zoveel mensen in Februari 2011 stage gaan lopen in Suriname! Ik ga 14 Februari beginnen, ben benieuwd. Ik heb mijn kamer via Student Inn, misschien een idee…

Gr. Henrieke

Hoi!

Ik vertrek 10 februari naar Suriname en blijf daar t/m 3 juli.
Ik ga stage lopen bij een bedrijf wat excursies verkoopt.
Mijn visum en stage zijn al rond, mijn kamer alleen nog niet!
Ik heb er super veel zin in, mijn MKV duurde trouwens ongeveer 2 maanden…
Als iemand een keer zin heeft om af te spreken, ik ben elk weekend vrij!

x Suzie
[EMAIL=“suziekamer@hotmail.com”]suziekamer@hotmail.com

Heey Suzie

Wat grappig, ik vertrek ook op 10 februari. Straks zitten we nog bij elkaar in het vliegtuig! Wat een giller… Ik ben ook elk weekende vrij, wat een luxe he.

Gr. Henrieke

Hey Henrieke,

Ja wat grappig!
Vlieg je met KLM of SLM?
Waar verblijf jij?
x

Hey Henrieke,

Verblijf jij op locatie nassylaan van student inn? Ik vlieg 3 april, wie weet verblijven we in hetzelfde huis!

Hoi hoi,

Ik vlieg met SLM, iets goedkoper dan KLM.
Ik huur een kamer aan de Mauriciuslaan, dus FAN ik denk niet dat dat hetzelfde huis is waar jij komt te zitten.
Suzie, sterkte met het vinden van een kamer. Hoe vlieg jij btw?

Pff gelukkig, ik heb een kamer gevonden en vandaag mijn visum in mijn paspoort laten zetten :biggrin:
Jammer Henrieke, want ik vlieg met KLM…
Mischien ontmoet ik je dan wel in Paramaribo!
x

Grappig ik was vanmorgen ook in Amsterdam om mijn visum op te halen. Het was druk dus ben ik maar naar school gegaan. Ik ga er wel een andere keer weer heen.

Nog enkele fietsen te huur voor stagiaires
nieuwe hollandse, stevige fietsen
25 euro per maand
borg 100 euro
email: fietssuriname@live.nl
Telefoon: 08676640

Ikzelf ga van 18 februari 2011 tot 15 juli 2011! Begin er nu echt zin in te krijgen! Zijn er nog meer mensen die op 18-februari vliegen?

Misschien ook leuk om een keertje wat af te spreken in Paramaribo zelf?

Hey Anka!

Leuk dat je ook naar Suriname komt! Mijn emailadres is [EMAIL=“carolinevanloosbroek@hotmail.com”]carolinevanloosbroek@hotmail.com, dus als je het leuk vindt om een keer af te spreken, kun je mij mailen! Waar ga je ergens verblijven? In een studentenhuis of heb je een eigen appartement?

Veel succes met alle voorbereidingen en alvast een goede reis!

Groetjes Caroline

Hi, Ik verhuur zelf heel leuke kamers in Paramaribo. ik heb een guesthouse op Zorg & Hoop. Oneveer 10 min v h centrum met de fiets. Voor meer info kunnen jullie kijken op mylange.hyves.nl. Ik woon zelf ook bij het guesthouse en verder is het een leuke omgeving en veilig. Ben zelf net 5 jaar terug in Suriname komen wonen en kan jullie ook wegwijs maken. Mocht je meer willen weten ben ik bereikbaar op [EMAIL=“mapsam@hotmail.com”]mapsam@hotmail.com.:dag:

Hey Caroline,

Ik heb een kamer gehuurd via casacama.com ik kom in een studentenhuis terecht.
Zit jij nu al in Suriname, of moet je nog vertrekken? Als ik eenmaal aangekomen ben lijkt het me leuk om eventueel wat af te spreken?

Groetjes Anka

Hey Anka!

Vanaf morgen ben ik hier precies een week! Ik heb vandaag mijn eerste stagedag gehad en het was erg leuk!

Maar mail anders maar als je aan bent gekomen, dan kunnen we wel even iets afspreken! Studentenhuis is zeker een goede keuze, dan leer je zo mensen kennen! In welke straat ga je wonen?

Xx Caroline

Dag hallo iedereen!
Ik ga ook deze maand beginnen met een stage in Parmaribo, bij UNICEF :slight_smile: Ik vertrek 13 februari en blijf tot en met 19 juli en ga wonen aan de Mauriciuslaan via Student Inn!
Vroeg me af of er nog meer mensen zijn die 13 februari naar Suriname vertrekken of aan de Mauriciuslaan gaan wonen. En of er ook iemand zin heeft om te meeten daar ^^
Nouu daagg! xx

Hoi Agnes,

Ik ga ook wonen aan de Mauriciuslaan. Leuk, misschien wel in het zelfde huis. Ik ga 10 Februari naar ParaMaribo. Misschien zie ik je daar.

Gr. Henrieke

Hee Henrieke!

Wat leuk dat je ook aan de Mauriciuslaan gaat wonen.
Misschien zijn we wel huisgenoten inderdaad :wink:
Je gaat volgende week al weg dus! Nou fijne reis alvast.

Groetjes,
Agnes

Op zondag 13 febr. hebben wij ook een studententrip : Dolfijnen spotten gecombineerd met plantages, wordt een dagtrip voor maar 150 srd ( ongeveer 35 euro) inclusief transport (boot), drinken (sap/water/soft?, broodjes en warme maaltijd.Heerlijk varen en dolfijnen spotten op de Suriname rivier.
Er zijn nog enkele plekjes vrij, kom en geniet!
Reserveren : tourssuriname@live.nl of bellen op 08609999.:vak02:

Hey Caroline,

Sorry voor de late reactie! Ben erg druk met de laatste voorbereidingen! Ik ga in de Gongrijpstraat wonen. Woon je ook in een studentenhuis?

Als ik eenmaal ben aangekomen zal ik je mailen! Ik vertrek volgende week!

xx

Hoi Agnes,

Woon je al op de mauriciuslaan? Ben benieuwd waar je dan zit.

Gr. Henrieke