Ik ga rond begin november naar Suriname om 5 maanden stage te lopen. Ik heb mijn stageplaats al helemaal rond, maar bennog bezig met huisvesting. Ik heb al via veel verschillende manieren hierin een keuze, maar ik zoek nog iemand die ook rond deze tijd gaat en het leuk vind om met mij en een andere leuke meid (ken ik via school) een huis te huren.
Als je rond dezelfde tijd stage gaat lopen in Paramaribo en het je leuk lijkt hoor ik het graag!
In het centrum gelegen, waar weet ik nog niet precies, maar daar kunnen we het over hebben. De kosten voor het huren van een huis zullen in totaal zo’n 500 euro zijn. Dus zo’n 165 per persoon. Ik wil zelf het liefst bijhet centrum vanwege uitgaan en andere faciliteiten die je dan in de buurt hebt.
Heb net op een eerder berichtje van je gereageerd… je gaat dus iets later lijkt er op? Ik moet afwachten wat voor aanbieding ze voor mij in petto hebben, maar misschien reageer ik later nog wel een keer! Dit is natuurlijk wel een mooie kans! Of heb je ondertussen al iemand gevonden?
gr rick
Ik hoor juist alleen maar positieve verhalen over hen en bovendien zijn de woningen/kamers bij Casacama.com zeker niet duur. En blijkbaar ken je Miko niet…
Zwak, een bedrijf met een ontevreden klant. Kan gebeuren,
Bericht weghalen?
Mag het bedrijf alleen tevreden klanten hebben?
Zijn er relaties met de beheerder?
Misschien iets te grof gesteld van Annn (Junk ed) maar OK
Citaat :
"Met verbazing lees ik het bericht van Annn over CasaCama.com
EN
ik heb het vermoeden dat dit één van onze klanten betreft die onlangs zeer boos en verontwaardigd was over het feit dat er bij een annulering wel administratiekosten dienen te worden betaald."
Einde citaat
Men wist er dus wel van.
CasaCama of Annn zijn ons allen onbekend, wat wel bekend is in SR is dat er veel commerciele bedrijven zijn die proberen geld te maken door te bemiddelen voor stagiairs. Zonder een bedrijf met name te noemen kan er wel gesteld worden dat er bedrijven tussen zitten die uitsluitend op geld uit zijn. Het bedrijf/Instituut waar de stagiair iets voor kan betekenen is dan niet belangrijk.
Ook goede bedrijven zullen wel eens een ontvreden klant hebben.
Die hebben geen recht van spreken hier? Dat is jammer.
Laat CasaCama uitleggen waar het over gaat en niet een “ongewenst” bericht “laten” verwijderen.
Mededeling: Per direct te huur “Overhaart Studentenhuizen”
Drie prachtige studentenhuizen 15 minuten van het centrum.
Elk huis is volledig ingericht en heeft 10 kamers. De huizen zijn voorzien van telefoon, keuken met keukengerei, bad en toilet en binnenkort mogelijkheid tot internetten.
Huurprijs 150 euro per maand per kamer
Vanaf eind Juni weer beschikbaar
Appartment te Uitvlugt ( 15 minuten van Paramaribo).Volledig ingericht, eigen keuken bad en toilet, televisie, ventilator en goed beveiligd. Huurprijs 150 euro per maand per kamer.
Neem een kijkje op onze site www.stageindetropen.nl
[EMAIL=“info@stageindetropen.nl”]info@stageindetropen.nl
Zoals ik in mijn vorige bericht al zei, hebben wij geen flauw idee waarom iemand met de naam Annn hier een dergelijk hatelijk en onterecht bericht plaatst.
Het enige dat wij kunnen bedenken is dat het om een zeer ontevreden klant gaat en daar hebben wij in ons 3-jarig bestaan gelukkig nog maar 1 van gehad. Vandaar onze vermoedens dat het om deze persoon gaat.
Ik wil hierbij benadrukken dat het niet onze schuld was dat deze klant ontevreden was. Zij had een reservering gemaakt voor een woning en deze vlak voor aankomst weer geannuleerd. Hiervoor hebben wij annuleringskosten in rekening gebracht. Niet alleen CasaCama.com wordt benadeeld indien vlak voor aankomst wordt geannuleerd, maar vooral de verhuurder van de woning die voor deze klant andere geïnteresseerden had geweigerd. Deze dame was hier zeer verontwaardigd over, maar alle informatie was haar vooraf bekend, ook onze annuleringsvoorwaarden.
Bij CasaCama.com is er nooit sprake van “aapjes uit de mouw”. Alle informatie omtrent onze werkwijze en onze algemene voorwaarden staan online op onze website. Alle kosten zijn bekend vóórdat een klant akkoord gaat met het huren van een woning.
Wij zijn een tussenpersoon en werken daarom zowel in het belang van de verhuurder als in het belang van de huurder. Wij zijn juist de neutrale tussenpartij die voor beide partijen het beste resultaat probeert te bereiken.
Verder is CasaCama.com geen specifieke stage-organisatie. Er zijn veel stagiairs die via ons een accommodatie boeken, omdat wij zeer scherp geprijsde kamers en woningen op onze site aanbieden (allen in particulier bezit). Echter, naast stagiairs bestaat onze klantenkring uit vakantiegangers, Surinamers/Antillianen/Arubanen die op familiebezoek gaan en hun eigen woning willen huren, (r)emigranten, expats, en verder iedereen die naar deze bestemmingen gaat en graag een woning of een kamer wilt huren.
Nogmaals, wij bestaan nu 3 jaar en als succesvolle organisatie komt het inderdaad helaas voor dat er soms ontevreden klanten zijn. Gelukkig zijn deze op 1 hand te tellen (wat zeer bijzonder is in 3 jaar tijd) en proberen wij altijd om alle partijen tevreden te stellen. Je wilt als organisatie namelijk graag dat mensen elkaar vertellen wat een geweldige service jouw organisatie biedt.
De reden dat wij hebben gevraagd om het bericht van Annn te verwijderen (en zelfs haar als gebruiker op dit forum te royeren) is omdat haar bericht niet inhoudelijk een klacht was tegen ons, maar slechts een hatelijke klap in ons gezicht. Vandaar dat ik haar (nogmaals) uitnodig om contact met ons (en met mij - Miko - specifiek) op te nemen zodat zij kan uitleggen waarom ze zo boos is op ons.
Wij zijn een commerciële organisatie, maar daarnaast is ons doel om Suriname, Aruba, Bonaire & Curacao te promoten als mogelijke bestemming voor vakantie, stage, werk, etc.
Wij steunen waar mogelijk, lokale initiatieven ter ontwikkeling van de lokale economie. Voor de komende jaren hebben wij ons o.a. verbonden aan Stichting Projecthulp Suriname als hoofdsponsor.
Het gaat ons dus niet alleen om geld, maar wij streven een groter doel na.
Hopelijk beantwoord dit jouw verzoek om uitleg op de reden dat wij het bericht van Annn hebben laten verwijderen.
Indien jij of iemand anders meer informatie wenst over onze organisatie, neem dan gerust contact met ons op via:
Uniek in Suriname Paramaribo.
Studenten complex met 20 kamers met zwembad en hangmattenkamp, eigen douche en toilet.
Het complex is gelegen op tien minuten fietsen van het stadshart in een zeer veilige en nette buurt met bewaking.
De kamers zijn voorzien van een internet aansluiting, een groot bed, een kledingkast, bureau en een plafond ventilator.
Aan stagewonen zit ook een in Nederland opgeleide huisarts verbonden.
Al met al een unieke kans om met mede studenten onder 1 dak te wonen en een geweldige tijd te beleven in Suriname.
Kijk voor meer info op www.stagewonen.nl of mail naar stagewonen@hotmail.com