Stage januari - mei

Hallo Allemaal,

Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een stage in paramaribo voor de periode van januari tot mei 2013. Alleen mijn school is op dit moment gesloten vanwegen vakantie en ik heb een aantal vragen. Nou hoop ik dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

Zijn er voor een stage in suriname zaken die ver van te voren geregeld moeten worden zoals een Mkv-visum, huisvesting en verzekeringen. Ook vraag ik me af of er nog meer zaken zijn die geregeld moeten worden om met een gerust hart Nederland te kunnen verlaten.

Als iemand nog tips heeft of ook in deze periode vertrek dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt,

Groet,
Jasper

Beste Jasper,

belangrijk om te weten is dat je voor een stage in Suriname die langer dan 3 maanden duurt een MKV nodig hebt en deze zou dan uiterlijk eind sept ingediend moeten worden. Daarnaast is een veilig verblijf handig, als je alleen gaat is een studentenhuis met meerdere studenten altijd handig.
Als je MKV al in de molen is kan je andere zaken verder regelen namelijk verzekeringen etc. Het handigste is altijd je ticket te boeken als je je MKV binnen hebt. Voor andere informatie kan je contact opnemen : [EMAIL=“info@stagehulpsuriname.com”]info@stagehulpsuriname.com

Dag Jasper,

Mocht je nog accommodatie nodig hebben kijk even op www. studentenkamersparamaribo.nl.

De aller goedkoopste en gezelligste accommodatie vind je bij Stichting Unu Pikin!

Beste Jasper, Als j nog naar su komt, kan ik een kamer aan j verhuren. Ik woon in een ruime woning met 3 kamers en ik baal dat ik de huur in me uppie betaal voor kamers waar ik niet in slaap, maar het huis in dichtbij mijn school en veel goedkoper is een andere plek ook weer niet.
Het is dichtbij het centrum en winkelcentrum en kan je ook een paar leuke plekjes laten zien.
Je zal het huis wel met mij delen dus hopelijk is dat niet al te erg ;-). Anyways ik denk dat €225 een goede prijs is incl. water, electra wi-fi en schoonmaakster. Want zelf ruim ik nooit echt op. Hihihi meld me als je interesse hebt of meer informatie wil. Ben zelf ook student dus weet er alles van Mijn email is channy22587@hotmail.com
*