Stage Jakarta Februari '10 - Visa & reismaatje?

Ja dat zou je kunnen doen. Ik weet niet of dat soort bureau’s daar een prijskaartje aan hangen. Ik ben zelf gewoon zo brutaal geweest om langs te gaan naar de stageschool waar ik nu stage loop ^^

Maar ben je nu ook in Jakarta dan? Hoe bevalt het??

ben inderdaad nu in Jakarta, voor de derde keer binnen een jaar zelfs hehe… bevalt dus goed! met mijn opleiding is het lastig om ergens aan te kloppen denk ik. Maar goed, inmiddels contact gehad met een bemiddelingsbureau en zij gaven aan dat zij waarschijnlijk wel mogelijkheden hebben in de buurt van kuningan(senayan) dus dat zou erg mooi zijn natuurlijk.

Ja dat zou fijn zijn natuurlijk als ze iets voor je kunnen vinden. Ga je zaterdag ook naar Tiesto? Haha. Veel succes en als je vlak bij Plaza Senayan / Senayan City zit, shop ze :wink:

Hey,

Ik zit eraan te denken stage te lopen in Jakarta via het stagebureau stageindonesie.nl .

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Het klinkt allemaal heel mooi maar ik zoek toch eigenlijk een referentie dat het allemaal te vertrouwen is.

thx alvast

Ik ben momenteel ook bezig met het regelen van een stage via dit bureau en tot nu toe ben ik wel tevreden. Het is alleen nog even afwachten of alles inderdaad echt goed aansluit bij de eisen vanuit de opleiding.

Heey,
Ik ben op dit moment ook met dit stagebureau bezig en het lijkt idd goed te gaan. Moet nu alleen gaan betalen en heb dus wel gevraagd om een contract voordat ik zo in Jakarta sta en er helemaal geen huisvesting en stage blijkt te zijn. Hebben jullie wel een contract met het bemiddelingsbureau zelf?

Groetjes!

Hee heb je iets kunnen vinden? Ik ben namelijk ook op zoek naar een afstudeerplek startend in September.

Groetjes

Sorry voor mijn late reactie.
Dat betalen zonder contract is een beetje vreemd. Ze zouden je wel een soort zekerheid moeten geven ofzo. Ik zelf ga mijn stage uitstellen tot februari volgend jaar (of dit in Indonesië zal zijn is nog onduidelijk).

Succes ermee en dek je zelf goed in!

Ik heb nog geen stage kunnen vinden, maar heb inmiddels wel contact met een organisatie via stageindonesie.nl
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. De ene keer krijg ik een mail in het Nederlands, dan weer in het Engels (van dezelfde persoon). Wat ik ook jammer vindt is dat er eerst wordt gekeken naar een stageplek die qua vakgebied aansluit, maar dat daarna pas wordt gekeken naar de eisen vanuit de opleiding. Zo krijg ik hoop, maar weet ik niet of het ook daadwerkelijk aansluit…

Heeyey!

Dat vind ik idd ook een beetje vreemd. Ik krijg ze wel van t zelfde adres maar niet van dezelfde persoon. Heb t idee dat degene die op dat moment aanwezig is gewoon reageert ofzo. Ik kreeg idd ook te horen dat mijn precieze werkzaamheden in het contract zouden komen te staan dat ze aan het opstellen zijn. Ze gaan nu wel mijn visum aan het regelen. Ik heb het geld wel overgemaakt omdat ik erop gewezen ben dat ik wel een contract met ze kan tekenen maar via internet ben je er nooit zeker van dat het allemaal klopt… Heb iig nog wel contact met ze. Ik laat het wel weten als het allemaal wat duidelijker is.

Groetjes!
Charlotte

Is er inmiddels al iemand die ervaringen heeft met het stagebemiddelingsbureau stageindonesie.nl? Ik ben zelf aan het orienteren voor een stage in indonesie en hoor graag jullie verhalen.

Hoi!
Ik wil begin volgend jaar gaan reizen, en beginnen in Indonesië. Het lijkt mij erg leuk om ook les te geven, in ieder geval iets nuttigs te gaan doen, met kinderen.
Ik ben wat aan t zoeken naar vrijwilligerswerk, maar ik kom niet echt verder.
Heb jij enig idee?

Groetjes Rixt

kijk is op www.joho.nl

succes!

great info!

thank you

:smiley: